خانه تکانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان / انتصاب دو معاون جدید

دکتر صفی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بعد از چند ماه، شروع به خانه تکانی اساسی در بدنه مدیریتی این اداره کرده و بعد از تغییر معاون فرهنگی و هنری خود، امروز نیز طی حکمی دو معاون جدید اداری مالی  و قرآن و عترت را منصوب کرد . به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی […]

image_pdfimage_print

دکتر صفی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بعد از چند ماه، شروع به خانه تکانی اساسی در بدنه مدیریتی این اداره کرده و بعد از تغییر معاون فرهنگی و هنری خود، امروز نیز طی حکمی دو معاون جدید اداری مالی  و قرآن و عترت را منصوب کرد .

به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی دکتر “علی‌اکبر صفی‌پور” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، “نعمت‌اله پایان ” به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل منصوب شد.

در این حکم آمده است: “با عنایت به تجربه و تعهد جنابعالی و به موجب این ابلاغ به سرپرستی معاونت اداری و مالی منصوب می‌شوید. امید است با هماهنگی سایر بخشهای اداره کل و با برنامه‌ریزی و همت دلسوزانه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، شاهد دستاوردهای ارزشمند در سطح استان و کشور باشیم. موفقیت جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواهانم.”

گفتنی است “نعمت‌اله پایان” متولد۱۳۵۶ بناب و کارشناس ارشد رشته‌ی علوم سیاسی است.

وی پیش از این مدیر حراست و مسوول دفتر اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، دبیر منطقه‌ای حراست‌های شمالعرب اداره کل استاندارد ، رئیس دفتر سازمان استاندارد ایران و همچنین سرپرست اداره امور اداری و مالی اداره کل ارشاد استان و مشاور مدیرکل ارشاد استان بوده و عضو چندین کمیسیون و کمیته  استانی می باشد.

 انتصاب معاون قرآن و عترت ارشاد آذربایجان شرقی

در حکمی دیگر از سوی “علی‌اکبر صفی‌پور” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، “ابراهیم لایقی” به عنوان معاون قرآن و عترت اداره کل منصوب شد.

در این حکم آمده است: “قرآن خوان رحمت رحیمه‌ی الهی است و آیات روح‌افزای این کتاب ارزشمند انسان را از ثری تا ثریا سیر می‌دهد و تمسک به این ودیعه‌ی الهی، رنگ گمراهی را از روح آدمی می‍‌‌‌‌زداید.

در این راستا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع آن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از ماموریت‌های اصلی خود را کمک به توسعه فعالیت‌های قرآنی و ترویج اسلام ناب محمدی می‌داند. لذا به منظور برنامه‌ریزی و پشتیبانی مناسب اینگونه فعالیت‌ها جنابعالی را به عنوان معاون قرآن و عترت منصوب می‌نمایم. انتظار است در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، شاهد حرکت‌های ارزشمند و دستاوردهای گرانسنگ در حوزه‌ی برنامه‌های قرآنی، مناسبت‌های اسلامی، اقامه نماز و برگزاری باشکوه برنامه‌های مرتبط با مناسبت‌های انقلاب اسلامی در سطح استان باشیم. توفیق جنابعالی را در این مسوولیت خطیر از خداوند متعال مسالت دارم.”

گفتنی است “ابراهیم لایقی ” متولد ۱۳۴۳ تبریز بوده و پیش از این مسوولیت دفتر توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی اداره کل ارشاد استان را بر عهده داشت.

پیش از این نیز دکتر صفی پور با برکناری” اکبر آرمند ” , علی محرمی را به سمت سرپرست  معاونت فرهنگی و هنری اداره‌ی کل ارشاد استان منصوب کرده بود .

انتهای خبر