تکمیلی: اعضای هیأت رییسه یک حزب اصلاح طلب دیگر در استان معرفی شد/”مجمع فرهنگیان ایران اسلامی” آذربایجان شرقی فعالیت رسمی خود را کلید زد

در ادامه فعالیت شاخه های استانی احزاب اصلاح طلب کشور، “مجمع فرهنگیان ایران اسلامی” ضمن انتخاب اعضای هیئت رئیسه استان آذربایجان شرقی، قعالیت رسمی خود را در این استان آغاز کرد و سید اسلام فیاضی نیز به عنوان رییس مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در آذربایجان شرقی انتخاب شد. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، اصلاح طلبان […]

image_pdfimage_print

در ادامه فعالیت شاخه های استانی احزاب اصلاح طلب کشور، “مجمع فرهنگیان ایران اسلامی” ضمن انتخاب اعضای هیئت رئیسه استان آذربایجان شرقی، قعالیت رسمی خود را در این استان آغاز کرد و سید اسلام فیاضی نیز به عنوان رییس مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در آذربایجان شرقی انتخاب شد.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، اصلاح طلبان با هدف حضور قدرتمند در انتخابات مجلس دهم درصد احیاء و تقویت ساختارهای حزبی و تشکیلاتی خود برآمده اند و بعد از احزاب “کارگزاران سازندگی” و “ندای ایرانیان” و همچنین “خانه توسعه آذربایجان”، تشکل “مجمع فرهنگیان ایران اسلامی” چهارمین تشکیلات سیاسی وابسه به اصلاح طلبان است که فعالیت خود را در استان آذربایجان شرقی با معرفی اعضای شورای استانی خود، کلید می زند عزم جدی خود را برای فتح کرسی های مجلس دهم در استان نشان دهند.

بر اساس این گزارش، اولین نشست رسمی اعضای شورای مرکزی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی استان آذربایجان شرقی امروز پنجشنبه ۷/۱۲/۹۳ با حضور اعضاء این حزب و تنی چند از چهره های سیاسی اصلاح طلب استان، برگزار گردید.

در این جلسه، صدیقیان مسئول کمیته امور شهرستانهای ستاد دکتر روحانی در آذربایجان شرقی، طی سخنانی به بررسی مسائل روز و فعالیت احزاب پرداخته و فضای سیاسی مملکت را مورد تحلیل قرار داد.

وی حضور احزاب را در مدیریت کشور ضروری بیان کرده و شروع فعالیت این حزب را حرکتی در خور شایسته برای فرهنگیان دانست.

در ادامه دکتر شکور اکبرنژاد نماینده اسبق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، روند تکاملی جناحها و گروههای سیاسی کشور را توضیح داده و نکاتی چند پیرامون شرایط کنونی کشور بیان کردند.

وی لازمه فعالیت در گروههای سیاسی را داشتن آگاهی و دانش روز اعلام کرده و شروع بکار این مجمع را برای فرهنگیان و مجموعه تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی بسیار مفید و با اهمیت تلقی نمودند.سید اسلام فیاضی بعنوان رییس مجمع فرهنگیان ایران اسلامی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد

در ادامه این جلسه، انتخابات مجمع فرهنگیان ایران اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار گردیده و اعضای هیأت رییسه به شرح ذیل انتخاب شدند.

– سید اسلام فیاضی به عنوان رییس

– مهرعلی بابایی به عنوان نایب رییس

– اباذر کاظمی به عنوان دبیر

افراد ذیل نیز به عنوان روسای کمیته های مختلف مجمع انتخاب شدند.

– رقیه صادق زاده رییس کمیته آموزش و پژوهش

– محمد حسن پور رییس کمیته اداری،مالی و تدارکات

– علی مهران پور رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی

– رحیم زائر کعبه رییس کمیته سیاسی و اجتماعی

– علیرضا فهیمی رییس کمیته حقوقی

گفتنی است مجمع فرهنگیان ایران اسلامی استان آذربایجان شرقی از احزاب عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی می باشد که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ از حامیان دکتر حسن روحانی بوده است.

اخبار مرتبط :

* “خیز اصلاح طلبان به سوی مجلس دهم با ساختارسازی تشکیلاتی”

* دومین حزب اصلاح طلب استان نیز شورای مرکزی خود را معرفی کرد/ آغاز فعالیت رسمی ندا “نسل دوم اصلاح طلبان”در آذربایجان شرقی

* تشریح سابقه و نحوه انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی حزب کارگزاران در آذربایجان شرقی در گفتگوی اعتدال پرس با ظهرنیا

* با برگزاری انتخابات ، اعضای جدید هیات مدیره خانه توسعه آذربایجان مشخص شد

 

 

انتهای خبر