فرمانده جدید نیروی انتظامی تبریز منصوب شد

نسیم تغییرات دولت یازدهم در استان به نیروی انتظامی نیز رسید و امروز فرمانده جدید نیروی انتظامی تبریز معرفی شد. به گزارش اعتدال پرس با پایان ماموریت سرهنگ حاذق در کسوت فرماندهی نیروی انتظامی کلانشهر تبریز سرهنگ پاسدار فرهنگ نوروزی عهده دار این سمت شد . مراسم معارفه مقام فرماندهی نیروی انتظامی تبریز امروز سه شنبه قبل از ظهر […]

image_pdfimage_print

نسیم تغییرات دولت یازدهم در استان به نیروی انتظامی نیز رسید و امروز فرمانده جدید نیروی انتظامی تبریز معرفی شد.

به گزارش اعتدال پرس با پایان ماموریت سرهنگ حاذق در کسوت فرماندهی نیروی انتظامی کلانشهر تبریز سرهنگ پاسدار فرهنگ نوروزی عهده دار این سمت شد .

مراسم معارفه مقام فرماندهی نیروی انتظامی تبریز امروز سه شنبه قبل از ظهر در سالن اجتماعات فرمانداری تبریز انجام شد.

در این مراسم که  فرمانده نیروی انتظامی استان، فرماندار تبریز، فرماندهان سپاه نواحی سه گانه تبریز و جمعی از خانوده های شهدا  استان حضور داشتند، سرهنگ نوروزی فرمانده جدید نیروی انتظامی تبریز با تشکر از حسن اعتماد سردار فرماندهی انتظامی استان گفت: امیدوارم با استعانت از پروردگار متعال هم از بعد درون سازمانی و هم برون سازمانی موفق عمل نمایم و خادم خوبی برای مردم تبریز باشم.

وی با تشکر از زحمات سرهنگ حاذق فرمانده قبلی انتظامی تبریز گفت: بر حسب ادب لازم میدانم از فرمانده قبلی کلانشهر تبریز قدردانی نمایم و امیدوارم بتوانم راه موفق وی را ادامه دهم.

سرهنگ نوروزی پیش از این در کسوت فرماندهی انتظامی شهرستانهای هشترود، بستان آباد و شهرستان مرند به ایفای ماموریت پرداخته بود.

انتهای خبر