ابراز نگرانی ایران از تشدید درگیری‌ها در منطقه قره باغ

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحولات امروز در منطقه قره باغ، ضمن ابراز نگرانی از تشدید درگیری‌ها در منطقه، خواستار رعایت مفاد توافق آتش‌بس از سوی همه طرف‌ها و حل و فصل مسائل از طریق گفتگو شد. به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش […]

image_pdfimage_print

فرارو | ابراز نگرانی ایران از تشدید درگیری‌ها در قره‌باغ

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحولات امروز در منطقه قره باغ، ضمن ابراز نگرانی از تشدید درگیری‌ها در منطقه، خواستار رعایت مفاد توافق آتش‌بس از سوی همه طرف‌ها و حل و فصل مسائل از طریق گفتگو شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحولات در منطقه قره باغ، ضمن ابراز نگرانی از تشدید درگیری‌ها در منطقه، خواستار رعایت مفاد توافق آتش‌بس از سوی همه طرف‌ها و حل و فصل مسائل از طریق گفتگو شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر با تأکید بر مواضع اصولی کشورمان در خصوص این مناقشه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران قره باغ را بخشی از جمهوری آذربایجان می‌داند و معتقد است مسائل آن از جمله حقوق و امنیت ساکنان آن باید در این چارچوب و از طریق گفتگو حل و فصل شود.

کنعانی بار دیگر بر نقش کشور‌های منطقه برای کمک به حل و فصل مسالمت‌آمیز اختلافات تأکید و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری نشست ۳+۳ در این زمینه را یادآور شد.

انتهای خبر