بگو مگوی سرمربی تراکتور با خبرنگاران؛ خشم خمز: اگر همین روال باشد به کشورم برمی‌گردم!

سرمربی تراکتور بار دیگر از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام ره تبریز انتقاد نموده و تهدید کرد که اگر شرایط درست نشود امکان دارد به کشورش بازگردد. به گزارش اعتدال آذربایجان، پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل پیکان در خصوص تأثیر نبود هواداران در روند بازی، اظهار داشت: همواره دوست داریم هواداران در […]

image_pdfimage_print

سرمربی تراکتور بار دیگر از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام ره تبریز انتقاد نموده و تهدید کرد که اگر شرایط درست نشود امکان دارد به کشورش بازگردد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل پیکان در خصوص تأثیر نبود هواداران در روند بازی، اظهار داشت: همواره دوست داریم هواداران در کنارمان باشند. حمایت آنان به ما کمک می‌کند، ولی عدم حضورشان در این دیدار خارج از اختیار ما بود.

سرمربی تراکتور در رابطه با روند بازی پس از اخراج صفا هادی، توضیح داد: فکر می‌کنم تلاش بیش از اندازه بازیکنان باعث کسب نتیجه شد. همه چیز علیه ما بود؛ چرا که تماشاگر نداشتیم، شرایط زمین خیلی بد بود و داور نیز سوت‌های اشتباه علیه ما زد. با تلاش بازیکنان سه امتیاز را کسب کردیم.

خمز در خصوص کارت‌های زرد متعدد، گفت: باشگاه به درستی بیانیه صادر کرده و در دیدارهای اخیر، داوری‌ها عادلانه نبوده است. ما از داوران نمی‌خواهیم به نفع ما سوت بزنند؛ بلکه می‌خواهیم قضاوت عادلانه‌ای داشته باشند.

وی افزود: با تلاش و دوندگی بیش از حد بازیکنان، توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. شرایط زمین بد بود و چمن سنگین است که باعث می‌شود انرژی بیشتری صرف کنیم. انگار برای کسی وضعیت زمین چمن مهم نیست و همه بی‌تفاوت از کنار آن می‌گذرند. این موضوع من را خسته می‌کند و باعث می‌شود با همه چیز بجنگم و بعضی اوقات به قدری از من انرژی می‌گیرد که به سختی به تمرین می‌روم. اگر همین روال باشد، امکان دارد خسته شده و به کشورم بازگردم.

وی در خصوص اظهاراتش در نشست خبری قبل بازی با پیکان مبنی بر اینکه دادن لیست خرید در نیم فصل وظیفه من نیست، تأکید کرد: این موضوع، بحث داخلی باشگاه بوده و کسی نباید اطلاع داشته باشد. کار من این است که اعلام کنم در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارم، ولی اسم بازیکن نمی‌آورم.

خمز در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه بازیکنان با نظر چه کسی انتخاب می‌شوند؟ مطرح کرد: چرا باید این اطلاعات را به رسانه‌ها بدهیم؟ باشگاه کارش را به بهترین شکل انجام می‌دهد. نیاز نیست اسم شخصی را بیاوریم. اگر بتوانیم، بهترین بازیکنان را جذب خواهیم کرد و اگر نتوانیم، با همین نفرات پیش می‌رویم. من با باشگاه هماهنگ هستم و کارها را پیش می‌بریم. این برای ما مهم است که اکنون سوم جدول قرار داریم، نیازی به توضیح اضافی نیست. من راجع به نحوه کار شما در خبرگزاری سوال می‌پرسم؟ پس ما چرا باید به شما اطلاعات بدهیم؟

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما ابتدای فصل گفتید بازیکنان با نظر من جذب نشده‌اند، بیان کرد: این حرف اشتباه است. من گفتم تنها بخشی از بازیکنان مورد نظر من جذب نشده‌اند. اکنون جایگاه تیم برای هواداران مهم است؛ اینکه چه کسی بازیکنان را جذب کرده، مهم نیست.

وی گفت: حرف‌های من مبهم نبود و کاملاً واضح است. خودتان می‌توانید ببینید که چمن کیفیت پایینی داشت. دوست ندارم هواداران علیه کسی اعتراض کنند و می‌خواهم مشکلات برطرف شود. فکر می‌کنم اجباری نیست که راجع به تمامی کارها و نحوه انجام آن‌ها توضیح دهیم. تراکتور باشگاه خصوصی است و همه باهم سعی می‌کنیم بهترین تصمیمات گرفته شود.

خمز در خصوص نبود شجاع خلیل‌زاده در بازی بعدی، گفت: بازی تازه تمام شده و اجازه بدهید از برد لذت ببرم. سپس در خصوص بازی بعدی تصمیم می‌گیرم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا علی‌رغم کیفیت پایین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) در ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بازی نکردید؟ گفت: ما نمی‌دانستیم امروز بارش برف داریم. اگر می‌دانستم برف می‌بارد، در زمین خودمان بازی می‌کردیم.

انتهای خبر