انتقاد سرمربی تراکتور از ممنوعیت حضور تماشاگران

سرمربی تیم فوتبال تراکتور نسبت به ممنوعیت حضور تماشاگران در بازی این تیم مقابل هوادار تهران اعتراض کرد. به گزارش اعتدال آذربایجان، پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی با هوادار، اظهار داشت: تراکتور شرایط خوبی دارد. ما که از کشور دیگری آمده‌ایم، به تعطیلی‌های پی در پی لیگ عادت نداریم. سعی می‌کنیم تعطیلات را […]

image_pdfimage_print

پاکو خمز: طرفداران ما بهترین هستند/ روز به روز پیشرفت می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور نسبت به ممنوعیت حضور تماشاگران در بازی این تیم مقابل هوادار تهران اعتراض کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی با هوادار، اظهار داشت: تراکتور شرایط خوبی دارد. ما که از کشور دیگری آمده‌ایم، به تعطیلی‌های پی در پی لیگ عادت نداریم. سعی می‌کنیم تعطیلات را با تمرینات و استراحت پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه به خوبی تمرین کرده‌ایم، افزود: دو برد پشت سر هم اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش داده و فردا بازی سختی داریم.

خمز در خصوص ممنوعیت حضور تماشاگران در دیدار با هوادار، بیان کرد: نمی‌دانم چرا گاهاً بازی‌ها بدون حضور هواداران برگزار می‌شود. به همین دلیل در این خصوص صحبت نمی‌کنم.

وی در خصوص میزان شناختش از رقیب، مطرح کرد: دیدار سختی خواهد بود. هوادار تیم جنگنده‌ای است و با نفرات زیاد به خوبی دفاع می‌کند. می‌خواهیم فوتبال خوبی انجام داده و نهایت تلاش‌مان را انجام دهیم. رقیب به خوبی توپ را از خط دفاع به حمله انتقال می‌دهد و عملکرد خوبی روی ضربات کاشته دارد. ما باید با حداقل اشتباه، تمرکز بالا و سریع تصمیم گرفته و اجازه ندهیم تیم رقیب روزنه‌های دفاعی‌اش را ببندند. ما باید بازی فوق العاده‌ای انجام دهیم.

سرمربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، گفت: امیر ابراهیم‌زاده تنها مصدوم تراکتور است.

انتهای خبر