رییس گمرک نوردوز در جلفا تغییر کرد

رییس جدید گمرک نوردوز در مرز ایران – ارمنستان منصوب شد.  به گزارش اعتدال پرس، مسعود کمالوند معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی در این حکم مرحمت سلیمان نژاد را به سمت رییس گمرک نوردوز منصوب کرده است. مدیرکل گمرک جلفا در این آیین گفت: گمرک می تواند با فراهم سازی تسهیلات و امکانات لازم […]

image_pdfimage_print

رییس جدید گمرک نوردوز در مرز ایران – ارمنستان منصوب شد.

 به گزارش اعتدال پرس، مسعود کمالوند معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی در این حکم مرحمت سلیمان نژاد را به سمت رییس گمرک نوردوز منصوب کرده است.

مدیرکل گمرک جلفا در این آیین گفت: گمرک می تواند با فراهم سازی تسهیلات و امکانات لازم برای افزایش صادرات برای رفع مشکلات اقتصادی کشور کمک کند.
احمد محمودی افزود: گمرک برای انجام این ماموریت نیازمند تحولات و اصلاحاتی در بخش های مختلف از جمله سیستم ها، روش ها و منابع انسانی است.

وی روان سازی تشریفات گمرکی و افزایش تعامل بین گمرک و سازمان های همجوار را بسیار ضروری خواند و گفت: رفع مشکلات حوزه اقتصاد و صادرات نیازمند همت و تلاش همگانی است و گمرک سهم بسزایی در این امر مهم دارد.

مدیر کل گمرک جلفا در عین حال حمایت از گمرک را امری مهم و ضروری دانست و افزود: این امر می تواند کمک شایانی به رشد اقتصاد کشور بکند.

محمودی گفت: با استقرار منطقه آزاد ارس و فعالیت چشمگیر این سازمان تمایل تجار و بازرگانان به صادرات و واردات از این دو گمرک افازیش یافته است.

وی از همه دست اندرکاران و کارکنان گمرک جلفا و نوردوز خواست با جددیت در راستای تحقق اهداف توسعه ای با نقش آفرینی گمرک تلاش کنند.

در این مراسم از خدمات سه ساله علی بیسلم رییس سابق گمرک نوردوز قدردانی شد.

گمرک نوردوز در شهرستان جلفا با استقرار در مرز ایران – ارمنستان و مجهز بودن به سالن مسافری و ترانزیت و تجهیزات پیشرفته گمرکی در امر صادرات و واردات کالا فعالیت می کند.

انتهای پیام/

انتهای خبر