اختلافات در شورای شهر تبریز بالا گرفت/ شکایت المیرا خاماچی از اعضای شورای شهر تبریز

پس از جنجال‌های هفته گذشته شورای شهر تبریز که با ترک جلسه توسط برخی اعضا همراه بود، تتمه‌های باقی مانده از آن به جلسه دیروز شورای شهر هم رسید. به گزارش اعتدال پرس ، بررسی لایحه پروژه سرمایه‌گذاری باغلارباغی تبریز در جلسه قبلی شورای شهر که با نارضایتی و ترک جلسه برخی اعضای کمیسیون بودجه همراه […]

image_pdfimage_print

پس از جنجال‌های هفته گذشته شورای شهر تبریز که با ترک جلسه توسط برخی اعضا همراه بود، تتمه‌های باقی مانده از آن به جلسه دیروز شورای شهر هم رسید.

به گزارش اعتدال پرس ، بررسی لایحه پروژه سرمایه‌گذاری باغلارباغی تبریز در جلسه قبلی شورای شهر که با نارضایتی و ترک جلسه برخی اعضای کمیسیون بودجه همراه شده بود، اکرم حضرتی برخی از اعضا شورا را به برگزاری جلسه خصوصی و لابی پشت پرده با طرف سرمایه‌گذار متهم کرد.

در جلسه شورای شهر تبریز، المیرا خاماچی، عضو کمیسیون بودجه شورای شهر تبریز که از ترک‌کنندگان جلسه پیشین بود، اظهار کرد: هر کسی به هر دلیلی مثل بیماری، کار، جلسه و… بخواهد جلسه شورا را ترک کند نباید با هیچ‌گونه اعتراضی از سوی کسی مواجه شود.

وی افزود: هیچ‌کس حق اتهام‌زنی به اعضا را ندارد در حالی که با مشاهده فیلم جلسه قبل شاهد بودم که پس از ترک جلسه چه تهمت‌هایی به بنده زده شده و به همین دلیل از مراجع امنیتی درخواست کردم به این موضوع ورود کرده و شکایتم را پیگیری کنند.

خاماچی اظهار کرد: با پیگیری‌های مسئولان امنیتی مشخص می‌شود که چه کسی با سرمایه‌گذار جلسه خصوصی برگزار کرده و تقاضای پول داشته است.

همچنین علی باغبان، دیگر عضو کمیسیون بودجه شورای شهر تبریز هم که جلسه گذشته شورا را ترک کرده بود، تصریح کرد: متاسفانه ریاست جلسه قبلی بسیار ضعیف بود. با این ادبیات و اتهام‌زنی‌ها، شک و شبهه ایجاد شده و باعث فرار سرمایه‌گذاران می‌شود.

وی افزود: نمی‌دانم چطور کسانی ادعا می‌کنند با اجرای پروژه باغلارباغی برای تبریز سودآوری ۳ هزار میلیاردی اتفاق می‌افتد، در حالی که با وجود صحبت‌هایی که در این مورد در کمیسیون بودجه صورت گرفته هیچ کلامی از چنین مبلغ سودآوری به میان آورده نشده است.

این عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: این نوع برخوردهای ما باعث استرس در جامعه می‌شود و سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد.

در این بین شهرام دبیری، رئیس شورای شهر تبریز هم تصریح کرد: از این به بعد اعضا حق ندارند به یکدیگر اتهام بزنند، ما در شورا با یکدیگر همکار هستیم و اگر اعضا اعتراضی دارند، این اعتراض باید متوجه شهرداری باشد.   

انتهای خبر