آغاز دور دوم تغییرات در اموزش و پرورش استان/تغییر مدیران اسکو، جلفا و میانه

پاشایی دور دوم تغییرات مدیریتی خود در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی را همزمان با پایان سال تحصیلی، آغاز کرده و طی چند روز اخیر مدیران جدید آموزش و پرورش سه شهرستان جلفا، اسکو و میانه را تعیین کرد. تغییراتی که گفته می شود طی روزهای آتی شامل چند شهرستان دیگر نیز خواهد شد. طی حکمی از سوی جعفرپاشایی […]

image_pdfimage_print

پاشایی دور دوم تغییرات مدیریتی خود در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی را همزمان با پایان سال تحصیلی، آغاز کرده و طی چند روز اخیر مدیران جدید آموزش و پرورش سه شهرستان جلفا، اسکو و میانه را تعیین کرد. تغییراتی که گفته می شود طی روزهای آتی شامل چند شهرستان دیگر نیز خواهد شد.

طی حکمی از سوی جعفرپاشایی مدیر کل آموزش وپرورش استان، صادقی بعنوان معاون مدیر کل و مدیر جدید آموزش وپرورش شهرستان میانه منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان درمراسم تکریم و معارفه معاون مدیر کل و مدیر قبلی وجدید آموزش وپرورش شهرستان میانه با اشاره به اهمیت کار و تلاش اظهار داشت : اگر تلاش کنید موفق خواهید شد و یکی از مهمترین تلاش ها، کار فرهنگی وعلمی است که خودبر سه نوع می باشد علم اصول دین ، علم اخلاق و علم احکام و سایر علم ها هم فضیلت است .

طاهر علمی در ادامه در خصوص مسائل آموزشی و پرورشی ، جایگاه و منزلت آموزش و پرورش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس مطالبی بیان کرد.

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان درپایان این مراسم، اسفندیار صادقی را بعنوان معاون مدیر کل ومدیر جدید آموزش وپرورش میانه معرفی و از خدمات اسمعیل بایگان معاون مدیر کل و مدیرقبلی آموزش وپرورش میانه قدردانی کرد.

 

مدیر جدید آموزش وپرور ش شهرستان اسکو معرفی شد

طی حکمی از سوی جعفر پاشایی مدیر کل آموزش وپرورش استان ، علیر ضا ستاری بعنوان مدیر جدید آموزش وپرور ش شهرستان اسکو معرفی شد.

به گزارش اعتدال پرس،  شاطریان درمراسم تکریم ومعارفه مدیرقبلی وجدید آموزش وپرورش اسکو در  خصوص مسائل آموزشی و پرورشی ، جایگاه و منزلت آموزش و پرورش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، ارتقاء کیفیت آموزشی ، مشارکت ، روش های فعال تدریس در مدارس و … مطالب مبسوطی بیان نمود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان درپایان این مراسم علیرضا ستاری را بعنوان مدیر جدید آموزش وپرورش اسکو معرفی و از خدمات عزیز آقایی مدیرقبلی قدردانی نمود.

 

رییس کمیته فرهنگیان دکتر روحانی در استان، رییس آموزش وپرورش جلفا شدمدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان جلفا منصوب شد

مدیر کل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی در مراسمی اباذر کاظمی رابه عنوان مدیر جدید آموزش وپرورش شهرستان جلفا معرفی واز خدمات محمد حسن پور مدیر قبلی قدردانی نمود.

به گزارش اعتدال پرس در این مراسم جعفر پاشایی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳توسط مقام معظم رهبری (سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی) ونیز مطالبات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران از آموزش وپرورش در آغاز سالتحصیلی ۹۳-۹۲ و اولویتهای وزارت آموزش وپرورش برای این سالتحصیلی از آموزش وپرورش منطقه خواست تا با برنامه ریزی دقیق ومنطقی برای تحقق این مطالبات وسیاستها ورسیدن به وضع مطلوب تلاش مضاعف داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید برامر تفویض اختیار به مدیران مدارس گفت:«امروز اگر می خواهیم تحولی در امر تعلیم وتربیت در مدارس صورت گیرد لازمه اش تفویض اختیار ودادن اختیارات تام به مدیران مدارس می باشد.در این صورت است که اهداف وسیاستهای آموزش وپرورش بدرستی وبا دستان توانمند مدیران مدارس تحقق خواهد یافت.»

پاشائی با اشاره به نقش شوراهای آموزش وپرورش در پیشبرد اهداف ، برنامه ها وسیاستهای آموزش وپرورش در مناطق وشهرستانها خطاب به فرماندار این شهرستان گفت:« با درایت ، تدبیروتعاملی  که قطعا در شما فرماندار محترم شهرستان وجود دارد امیدواریم که افقهای جدید و روشنی برای آینده تعلیم وتربیت فرزندان این منطقه مرزی بوجود بیاید.»

محمودی فرماندار شهرستان جلفا نیز ضمن قدردانی از خدمات وتلاشهای ارزنده حسن پور مدیر قبلی آموزش وپرورش شهرستان جلفا برای کاظمی مدیر جدید آموزش وپرورش این شهرستان آرزوی موفقیت نموده ازآمادگی فرمانداری این شهرستان برای هرگونه تعامل وهمکاری با آموزش وپرورش در جهت اجراء وتحقق برنامه ها وسیاستهای وزارت آموزش وپرورش واداره کل در این منطقه خبرداد.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های محمد حسن پور مدیر قبلی، اباذر کاظمی را به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان جلفا منصوب و برای وی آرزوی توفیق روزافزون در این سمت کرد.

گفتنی است، حسن پور از بستگان نزدیک حسن نژاد نماینده جلفا و مرند بود که دو سال قبل با توصیه وی به این سمت منصوب شده بود. 

اباذر کاظمی فوق لیسانس فلسفه وحکمت و دانشجوی دکتری است که مسئولیت انسجام نیروهای فرهنگی استان را در انتخابات ۹۲ بر عهده داشت ونیزریاست کمیته فرهنگیان ستاد دکتر روحانی را بر عهده داشت . وی پیش ازاین از گزینه های مطرح برای مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز مدیرکلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیزبود .

همچنین در هفته های گذشته نیز زمزمه هایی بود که کاظمی جایگزین بهلول ابراهیم زاده درمعاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خواهد شد که بنا به برخی دلایل این امرنیز محقق نشد.

انتهای خبر