تجمع دوباره کارگران تبریز کف/ قول استاندار عملی نشد

کارگران کارخانه “تبریز کف” که هفت ماه است حقوق قانونی خود را دریافت نکرده اند، بار دیگر دست به تجمع زدند. به گزارش اعتدال پرس، این کارگران که از تجمع در برابر نهاد ریاست جمهوری  و استانداری نتیجه ای نگرفتند، این بار فرمانداری مرند که کارخانه در حوزه استحفاظی این شهرستان بنا شده است را […]

image_pdfimage_print

کارگران کارخانه “تبریز کف” که هفت ماه است حقوق قانونی خود را دریافت نکرده اند، بار دیگر دست به تجمع زدند.

به گزارش اعتدال پرس، این کارگران که از تجمع در برابر نهاد ریاست جمهوری  و استانداری نتیجه ای نگرفتند، این بار فرمانداری مرند که کارخانه در حوزه استحفاظی این شهرستان بنا شده است را برای تجمع انتخاب کردند.

 حرف این کارگران زیاد پیچیده نیست؛ آن ها می گویند اگر رکود اقتصادی و عدم فروش و عدم صادرات بهانه اصلی عدم واریز حقوق قانونی شان است، پس چرا تولید ادامه دارد و این همه سرامیک کف به کدام مقصد بارگیری می شود؟ چرا حقوق کارگران بیش از هفت ماه است که پرداخت نشده؟

جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی که از دوستان هوشنگ فاخر مالک “تبریز کف” به حساب می آید، در تجمع قبلی کارگران این کارخانه قول مساعد برای حل مشکلاتشان را داده بود که تا به امروز عملی نشده است.

تقی کرمی فرماندار مرند که به میان این کارگران آمده بود، قبل از درخواست پایان تجمع گفت: کارگران تبریز کف که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند باید صبور باشند تا مشکلات حل شود؛ با تعطیلی کارخانه نمی توان امیدی برای دریافت حق و حقوق کارگران داشت، پس باید مدیران این کارخانه با همت و اراده ای قاطع در کنار کارگران برای رفع مشکلات این مجموعه تلاش کنند.

منبع:تبریزبیدار

انتهای خبر