اقدام تحسن برانگیز جبارزاده در تکریم مستمندان/ افطار استاندار در منزل یکی از مددجویان کمیته امداد

استاندار آذربایجان شرقی در ششمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور در منزل یکی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در یکی از محلات تبریز، روزه خود را به همراه خانواده این مددجو افطار کرد. به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده در این دیدار که در فضایی بسیار صمیمی انجام شد، از اعضای خانواده […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان شرقی در ششمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور در منزل یکی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در یکی از محلات تبریز، روزه خود را به همراه خانواده این مددجو افطار کرد.

به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده در این دیدار که در فضایی بسیار صمیمی انجام شد، از اعضای خانواده این مددجو دلجویی و به مسایل و مشکلات آنها رسیدگی کرد.

وی با بیان این که رسیدگی به مشکلات مردم و خانواده‌های نیازمند وظیفه مسوولان است، نسبت به رفع مشکلات این خانواده قول مساعدت داد.

جبارزاده همچنین از تلاش‌ها و زحمات مددکاران کمیته امداد امام خمینی(ره) در رسیدگی به مشکلات محرومین و نیازمندان جامعه تشکر کرد.

در این دیدار معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از مسوولین، استاندار آذربایجان شرقی را همراهی کردند.

جبارزاده همچنین در نامه‌ای خطاب به مسوولان استان با اشاره به اهمیت اکرام ایتام و نیازمندان، از آنها خواسته است با تاسی از سیره مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی(ع) و در جهت ارتباط عاطفی و ایجاد روحیه نشاط در جمع خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی، در برنامه‌های کمیته امداد و سازمان بهزیستی در ماه مبارک رمضان حضور فعال داشته باشند.

وی در این نامه، همنشینی و حضور بر سر سفره افطار خانواده‌های محروم و نیازمند و رسیدگی به مشکلات آنها را به مسوولان توصیه کرده و این امر را فرصتی مغتنم برای تزکیه، تنظیم و تعادل روابط فردی و اجتماعی دانسته است.

استاندار آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرده است در کنار کمک‌های مادی و معنوی به نیازمندان، در تحقق هدف والای انسانی پیامبر عظیم‌الشان اسلام که دلجویی و گشایش در کار نیازمندان جامعه اسلامی است اهتمام ورزیده و از ثواب اخروی این عمل خداپسندانه بهره‌مند گردیم.

ب

انتهای خبر