استاندار: آمار بیکاری استان آزار دهنده است/بعید می دانم در سال جدید استخدام اتفاق بیفتد

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه آمار بیکاران استان آزار دهنده است، گفت: بعید می دانم در سال 93 استخدام کارمندی اتفاق بیفتد. به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده در دیدار با کارکنان سازمان بهزیستی با بیان اینکه باید در بحث کار و اشتغال فرهنگ سازی کنیم، اظهار کرد: علی رغم اینکه آمار بیکاران استان […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه آمار بیکاران استان آزار دهنده است، گفت: بعید می دانم در سال 93 استخدام کارمندی اتفاق بیفتد.

به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده در دیدار با کارکنان سازمان بهزیستی با بیان اینکه باید در بحث کار و اشتغال فرهنگ سازی کنیم، اظهار کرد: علی رغم اینکه آمار بیکاران استان آزار دهنده است، بعید میدانم در سال جدید شاهد استخدام آن هم به صورت کارمندی باشیم.

وی با بیان اینکه در استان به 40 هزار شغل نیازمندیم، اعلام کرد: شکل اشتغال تنها کارمندی نیست، برخی زمانی یک شغلی را می پذیرند که در یک اداره دولتی و پشت میز باشد در صورتی که این فرهنگ غلط می باشد و باید تشکل های کارگری و کارفرمایی جهت ترویج کسب و کار با روزی حلال اقدام کنند.

وی در خصوص خدمات درمانی خاطرنشان کرد: باید در استان کیفیت و کمیت خدمات را ارتقا بخشیم تا بیماری برای درمان به تهران یا سایر شهرهای استان سفر نکند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در خصوص نهادهای چون بهزیستی  و تامین اجتماعی اظهار کرد: خدمت در این نهاد ها، توفیقی از جانب خداست چرا که در این سازمان ها خدمت خالصانه به نیازمند ترین خلق خدا ارائه می شود.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از سه سازمان بهزیستی، تامین اجتماعی، خدمات درمانی وظیفه است، گفت: یکی از راه های ارائه خدمات و حمایت محرومین و نیازمندان جامعه، حمایت از سازمان هایی چون بهزیستی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید، توسعه تامین اجتماعی بود، متذکر شد: دولت کار حمایت خود را با اجرایی کردن طرح سلامت در جامعه محقق کرد و با اینکه از نظر درآمد دولت با مشکلات زیادی رو به رو است با این حال اولویت اول را به بحث ارائه خدمات درمانی به مردم اختصاص داد، چرا که دولت راستگو شعار های دروغی نداد و وعده های خود را عملی کرد.

دولت تدبیر و امید برخلاف دولت قبلی، تامین اجتماعی را منبع درآمدی خود نمی داند

جبارزاده با بیان اینکه ارتباط بینت دولت تدبیر و امید با تامین اجتماعی دو طرفه است، تصریح کرد: دولت کنونی برخلاف دولت قبلی، تامین اجتماعی را منبع درآمدی خود نمی داند بلکه از آن حمایت می کند.

انتهای خبر