آذربایجان شرقی با پوشش ۸۰درصد جمعیت روستایی استان، رتبه دوم جذب مشترک گاز روستایی در کشور را دارد

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت:در ۳ ماهه اول امسال ۲۳ روستای استان به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده است. به گزارش اعتدال پرس، ولی ا… دینی با اعلام اینکه هم اکنون۱۱۴۹ روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته است،افزود: این رقم شامل بهره مندی ۸۰ درصد جمعیت روستایی استان می باشد. وی […]

image_pdfimage_print

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت:در ۳ ماهه اول امسال ۲۳ روستای استان به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده است.

به گزارش اعتدال پرس، ولی ا… دینی با اعلام اینکه هم اکنون۱۱۴۹ روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته است،افزود: این رقم شامل بهره مندی ۸۰ درصد جمعیت روستایی استان می باشد.

وی ادامه داد: جهت بهره مندی روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی تاکنون  ۸۴۱۴ کیلومتر شبکه گازرسانی در اقطار مختلف گازدار شده که ۸۱۷ کیلومتر آن مربوط به عملکرد سالجاری شرکت می باشد.

مهندس دینی تعداد مشترکین روستایی استان را ۲۷۱۵۲۰ اعلام و تصریح کرد: هم اکنون گازرسانی به ۲۰۴ روستای استان در قالب پروژه های عمرانی در دست اجرا و  ۲۳۸  روستا نیز در مرحله طراحی می باشد که پیش  بینی می گردد این بهره مندی تا پایان سال به بالاترین رقم خود افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تاکید کرد:شرکت گاز استان از شرکت های برتر استانی در امر گازرسانی به روستاها می باشد بطوریکه این شرکت بر اساس آمار شرکت ملی گاز ایران، رتبه دوم جذب مشترک روستایی در کل کشور علیرغم  موقعیت سخت  و صعب العبور آن در اجرای پروژه ها  را به خود اختصاص داده است.

انتهای خبر