حاشیه های قابل توجه مراسم تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفر: زلزله در تسوج، هلال احمر در استادیوم آزادی!/ رقص آذری در آزادی + تصاویر

مراسم تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سراسر کشور، عصر روز پنجشنبه 29 فروردین با حضور رئیس جمهور و عوامل سازمان های میراث فرهنگی، امداد و نجات هلال احمر و سایر ارگان ها در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار شد. * همایش بزرگ تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروزی در حالی برگزار […]

image_pdfimage_print

مراسم تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سراسر کشور، عصر روز پنجشنبه 29 فروردین با حضور رئیس جمهور و عوامل سازمان های میراث فرهنگی، امداد و نجات هلال احمر و سایر ارگان ها در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار شد.

* همایش بزرگ تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروزی در حالی برگزار شد که حضور حداکثری جمعیت هلال احمر و سازمان امداد و نجات در این مراسم پررنگ بود. در حالیکه همزمان با این مراسم، در شهرستان شبستر و چند شهر دیگر آذربایجان شرقی زلزله ای به قدرت 5.2 ریشتر رخ داده بود.

گزارش خبرنگار اعتدال پرس حاکی است،  بیش از 50 اتوبوس با هماهنگی مدیریت هلال احمر استان شامل امدادگران و نیروهای داوطلب و سازمان جوانان هلال احمر شهرهای مختلف آذربایجان شرقی برای این مراسم بسیج شده بودند که در صورت خسارت بار بودن ابعاد زلزله امروز استان معلوم نبود کدام نیروها به داد آسیب دیدگان اعزام می شدند.

* در حاشیه مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی در ورزشگاه آزادی،  گروه های موسیقی آذربایجان و خراسان رضوی که از طرف مدیریت میراث فرهنگی و گردشگری این دو استان هماهنگی شده بودند، نیز در این مراسم اجرای برنامه کردند که با استقبال زیاد حاضرین همراه شد.

مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی در ورزشگاه آزادی

انتهای خبر