خبر ویژه: کاندیداهای شاخص وارد میدان شدند/ خیز اصلاح طلبان برای شورا و ثبت نام همزمان نامزدهای جریان عدالتخواه/ ائتلاف های پیشتاز + تصاویر

در پنجمین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات شورای اسلامی، سرانجام کانیداهای شاخص تبریز خود را رو کردند. گزارش اختصاصی اعتدال پرس حاکی است، در حالیکه تا دیروز تعداد بسیار کمتری از چهره های معروف برای رقایت در شورای شهر تبریز اعلام داوطلبی کرده بودند و حتی تعداد کلی ثبت نام کنندگان نیز اندک گزارش شده […]

image_pdfimage_print

در پنجمین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات شورای اسلامی، سرانجام کانیداهای شاخص تبریز خود را رو کردند.

گزارش اختصاصی اعتدال پرس حاکی است، در حالیکه تا دیروز تعداد بسیار کمتری از چهره های معروف برای رقایت در شورای شهر تبریز اعلام داوطلبی کرده بودند و حتی تعداد کلی ثبت نام کنندگان نیز اندک گزارش شده بود، امروز جمعه شاهد ثبت نام همزمان چند چهره شاخص و بیش از 70 کاندیدای دیگر در فرمانداری تبریز بودبم.

بر اساس این گزارش مهندس سید حسن شکوری، حاج حسن اسوتچی و بابک محمدزاده از جمله چهره های مطرح عدالتخواه بودند که بطور همزمان برای این انتخابات ثبت نام کردند. زوج اصلاح طلب، گرامی آذر و برزگر جلالی به همراه دکتر خداوردی زاده عضو ارشد حزب(منحله) مشارکت در آذربایجان شرقی دیگر کاندیداهای ثبت نامی امروز بودند که نشان از خیز جدی اصلاح طلبان برای تصاحب کرسی های شورای شهر تبریز دارد. صدیقی و لطیفی دو داوطلب مطرح دیگر انتخابات شورای شهر تبریز در پنجمین روز ثبت نام بودند.

طبق آخرین آماری که  در پایان پنجمین روز ثبت نام کاندیداها اعلام شد ، 222 نفر نامزد در شوراهای اسلامی شهری شامل شهرهای تبریز، سردرود، باسمنج و خسروشاه و 116 نفر در بخش شوراهای اسلامی روستایی شامل روستاهای بخش مرکزی و خسروشاه ثبت نام کرده اند.

تعداد ثبت نام کنندگان در شهرهای تبریز 207 نفر، خسروشاه 5 نفر، سردرود 7 نفر و باسمنج 3 نفر اعلام شده است.

 پیشتازی ائتلاف ها

گزارش اعتدال پرس از رقابتهای انتخاباتی حاکی است با توجه به ترافیک بالای کاندیداهای معروف مطرح شده در تبریز وپیش بینی رقابت بسیار فشرده و سنگین در این انتخابات، تعدادی از این چهره های برتر برای افزایش شانس پیروزی خود و نیزکاهش هزینه ها اقدام به ائتلاف و تهیه لیست های گروهی نموده اند و در این راستا پیش بینی می شود این لیست ها خواهند بود که گوی رقابت را از دیگران می ربایند.

ارزیابی های بدست آمده از محافل مختلف  نشان می دهد، لیست عدالتخواهان، ائتلاف آبادگران، ائتلاف شهریاران جوان و یک لیست دیگر منتسب به …؟ ائتلاف های برتری هستند که از هم اکنون خود را جلو زده اند.

2013-04-19 18.53.08

2013-04-19 17.37.13

2013-04-19 17.36.29

انتهای خبر