سخنران اصلی نیامد/ ولایتی، غایب بزرگ همایش مشروطیت در تبریز/ نماینده ولی فقیه در استان و شهردار تبریز هم نیامدند

در حالیکه از مدتها پیش و با مانور تبلیغاتی فراوان از برگزاری همایش از نهضت مشروطیت تا قیام ۲۹ بهمن در سطح ویژه و حضور شخصیت های برجسته ای همچون رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داده شده بود ولی دکتر ولایتی در همایش مشروطیت تبریز حاضر نشد.  به گزارش اعتدال پرس ، نخستین همایش […]

image_pdfimage_print

در حالیکه از مدتها پیش و با مانور تبلیغاتی فراوان از برگزاری همایش از نهضت مشروطیت تا قیام ۲۹ بهمن در سطح ویژه و حضور شخصیت های برجسته ای همچون رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داده شده بود ولی دکتر ولایتی در همایش مشروطیت تبریز حاضر نشد.

 به گزارش اعتدال پرس ، نخستین همایش بین المللی «از نهضت مشروطیت تا قیام ۲۹ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی» که دیروز در محل تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، بدون حضور سخنران اصلی برنامه و در حد یک برنامه استانی و معمولی برگزار شد.

ولایتی؛ غایب بزرگ همایش مشروطیت در تبریز / نماینده ولی فقیه در استان و شهردار تبریز هم نیامدنداین گزارش حاکی است، دکتر علی اکبر ولایتی مشاور بین الملل مقام معظم رهبری و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام که مقرر شده بود به عنوان مهمان ویژه و سخنران افتتاحیه این همایش در تبریز حاضر شود؛ غایب بزرگ این همایش بود که علت عدم حضور وی از سوی مسئولان همایش اعلام نشد.

آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان نیز به علت مسافرت به مشهد مقدس در این همایش غایب بوده و پیام وی در این همایش قرائت شد.

همچنین شهردار تبریز نیز که از مجریان اصلی برنامه به شمار می رفت، به علت ماموریت در این برنامه غایب بود.

گفتنی است این همایش با محور  بررسی سه نهضت مشروطیت، قیام ۲۹ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی، و بررسی تناسب ارتباطی این سه دوره تاریخی به همت بسیج اساتید آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز برگزار شد .

استاندار آذربایجان شرقی و رئیس سازمان بسیج اساتید کشور به همراه چند محقق خارجی از فلسطین و سوریه و…. از سخنرانان این همایش بودند.

حال باید دید آیا برنامه های هفته نکوداشت تبریز نیز که از دیگر برنامه های طراحی شده معاونت فرهنگی شهرداری تبریز است، در چنین سطحی و بصورت کلیشه ای برگزار خواهد شد.

انتهای خبر