با وجود خواهر خواندگی تبریز با غزه؛ اعضای شورای شهر تهران یک هفته حقوق خود را برای کمک به مردم غزه اهداء کردند

در سکوت مسوولین شهر تبریز به عنوان تنها خواهر خوانده غزه اعضای شورای شهر تهران ضمن اهداء یک هفته حقوق خود به مردم غزه از مراجع ذیصلاح خواستند تا مقدمات سفر تمامی ۳۱عضو شورای شهر تهران را به غزه فراهم کنند. به گزارش اعتدال پرس، مرتضی طلایی با قرائت نامه به رئیس شورای شهر گفت: […]

image_pdfimage_print

در سکوت مسوولین شهر تبریز به عنوان تنها خواهر خوانده غزه اعضای شورای شهر تهران ضمن اهداء یک هفته حقوق خود به مردم غزه از مراجع ذیصلاح خواستند تا مقدمات سفر تمامی ۳۱عضو شورای شهر تهران را به غزه فراهم کنند.

به گزارش اعتدال پرس، مرتضی طلایی با قرائت نامه به رئیس شورای شهر گفت: این روزها که غم و اندوه ناشی از جنایات ضد بشری رژیم اشغالگر قدس علیه زنان و کودکان فلسطینی در شهر غزه قلوب ملت عزیز ایران اسلامی را داغدار نموده است، و به منظور اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و ایجاد حرکت عمومی در جامعه و در راستای حمایت عملی و جمع آوری هدایای شهروندان تهرانی، ما اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری، تجریش به میزان یک هفته از حقوق خود را به حمایت از مردم غزه اختصاص می دهیم.

وی همچنین خطاب به رئیس شورای شهر تهران گفت: هر ۳۱ عضو شورای شهر طی نامه ای به رئیس شورا، آمادگی خود را برای اعزام سریع به غزه اعلام کرده اند. لذا خواهشمند است از طریق مراجع ذی صلاح در این خصوص اقدام فرمایید.

وی افزود: تشکیلاتی به عنوان جمعیت دفاع از فلسطین به عنوان یک سازمان مردم نهاد در تهران فعالیت می کند. ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران با هماهنگی این تشکیلات، سازمان هلال احمر، دفتر حمایت از مردم فلسطین و اتحادیه بین المللی حمایت از مردم فلسطین، شروع به جمع آوری هدایای مردمی برای ارسال به غزه کرده است.

در ادامه جلسه شورای شهر تهران، فریاد «مرگ بر اسرائیل» در صحن شورای این شهر طنین انداز شد.

در ادامه جلسه شورای شهر تهران رییس شورای این شهر پیشنهاد نامگذاری تونلی بنام غزه در تهران را ارائه کرد.

گفتنی است این در حالی است که مسوولین شهر تبریز که عنوان شهر اولین ها و تنها خواهر خوانده با شهر غزه را یدک می کشند اکثرا یا در حال تدارک سفر به کشورهایی اروپایی هستند و یا در جلسات رسمی شورای شهر ساعت ها وقت خود را بر سر اینکه چه کسی حدیث بگوید یا نگوید و چه کسی می تواند از مشاور حقوقی سوال کند یا نمی تواند می گذرانند و در عمل تاکنون هیچ اقدامی در خصوص حمایت عملی از مردم شهر غزه نداشته اند.

انتهای خبر