هفته نکوداشت باید در شان تبریز باشد

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به هفتهی نکوداشت تبریز گفت: هفته نکوداشت باید در شان تبریز باشد.  به گزارش اعتدال پرس، رییس شورای اسلامی استان در جلسه هم اندیشی  هفته نکوداشت تبریز که با حضور مشاوران و صاحبنظران عرصه فرهنگ شورای اسلامی استان برگزار شد با بیان این مطلب افزود: تبریز دارای ظرفیت […]

image_pdfimage_print

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به هفتهی نکوداشت تبریز گفت: هفته نکوداشت باید در شان تبریز باشد.

 به گزارش اعتدال پرس، رییس شورای اسلامی استان در جلسه هم اندیشی  هفته نکوداشت تبریز که با حضور مشاوران و صاحبنظران عرصه فرهنگ شورای اسلامی استان برگزار شد با بیان این مطلب افزود: تبریز دارای ظرفیت بالایی است و معرفی این ظرفیت ها باید عالمانه باشد.

وی با اشاره به این که در این هفته تبریز باید با تمامیت آذربایجان مطرح شود گفت: در این هفته باید تمامی داشته هایمان را به رخ جهانیان بکشیم.

احتشام حاجی پور با اشاره به محوریت فرهنگ و اقتصاد در برگزاری هفته نکوداشت تبریز، گفت: برگزاری این نکوداشت فرصت تبیین عملی جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد پیوند حوزه های فرهنگی و اقتصادی خواهد بود.

وی هدف از برگزاری هفته نکوداشت تبریز را شناخت هر چه بهتر ظرفیتهای موجود و هویت بخشی به  شهروندان تبریزی دانست و افزود: هر چند معرفی شاخصه‌ها و ویژگی‌های تبریز در یک هفته امکان پذیر نخواهد بود اما این برنامه ها آغازی برای انجام کارهای بزرگی خواهد بود که در طول سال باید به آنها پرداخت.

عضو شورای شهر با بیان این که تا ۲۲ شهریور، هر هفته، تبریز شاهد برگزاری یک برنامه فاخر خواهد بود، تصریح کرد: این برنامه ها از ۲۲ شهریور و آغاز هفته نکوداشت تبریز، به اوج خود رسیده و فضای پرنشاط فرهنگی را در شهر ترسیم خواهد کرد.

انتهای خبر