بازهم سفر اعضای شورای شهر به خارج؛ این بار دور اروپا /خاماچی: کبوتران حرم به سفرهای خارجی می روند!

سفرهای خارج از کشور اعضای شورای شهر تبریز حالا دیگر انتقاد خود اعضای شورا  را نیز برانگیخته و سخنانی از این جمع به گوش می رسد که جای تعجب فر اوان است. به گزارش اعتدال پرس، خاماچی در جلسه علنی شورای شهر تبریز با انتقاد از سفرهای خارجی اعضای شورا و عدم اعزام وی به این […]

image_pdfimage_print

سفرهای خارج از کشور اعضای شورای شهر تبریز حالا دیگر انتقاد خود اعضای شورا  را نیز برانگیخته و سخنانی از این جمع به گوش می رسد که جای تعجب فر اوان است.

به گزارش اعتدال پرس، خاماچی در جلسه علنی شورای شهر تبریز با انتقاد از سفرهای خارجی اعضای شورا و عدم اعزام وی به این سفرها، گفت:  تا وقتی که در شورا کبوتران حرم وجود دارد آنها را به سفرهای خارجی خواهند برد.

بهروز خاماچی اظهار داشت: متاسفانه الان ما در کنار دیوار ماندیم و کسی ما را محل نمی گذارد در زمان شهرداران قبلی این طور نبود.

وی خطاب به علی نوای باغبان گفت: حاج آقای باغبان تا وقتی که در اینجا کبوتران حرم وجود  دارد آنها را به مسافرت های خارجی خواهند برد و ما را نخواهند برد من ۵۰سال است تدریس می کنم ۴۵عنوان کتاب دارم اما کسی ما را محل نمی گذارد .

حاجی پور در واکنش به سخنان خاماچی گفت: شما بزرگواردید که با واکنش تند خاماچی مواجه شد و خاماچی در جواب حاجی پور گفت: آقای حاجی پور چه بزرگی، بزرگی در آن است که کسی ده تومن در جیب من بگذارد و بگوید خرجش کن .

وی در ادامه خطاب به اعضایی که به سفرهای خارجی می روند گفت: حداقل از چیزهایی که دیده اید بگوئید تا بولتن کنیم و به در و دیوار بزنیم و از آنها استفاده کنیم.

مسن ترین عضو شورای شهر توضیح داد: تا به حال پنج سفر خارجی انجام پذیرفته ولی کسی گزارشی ارائه نکرده است این سفرهای تفریحی نیست که گزارش ارائه نمی شود.

در پایان این مباحثه، شهردار تبریز در جواب خاماچی گفت : استاد شما را بنده با هزینه شخصی به سفر خارجی می فرستم.979247_PhotoA

این گزارش حاکی است، رئیس شورای شهر تبریز درباره سفر جدید برخی اعضای شورای شهر به اروپا نیز گفت: در این سفر آقای ایرج شهین باهر و فریدون بابایی اقدم از طرف شورا به اروپا مسافرت کرده اند و این سفر با هدف بازدید از شهرداری های شهرهای مهم دنیا انجام می پذیرد و بنده دقیقا در جریان اینکه کدام شهر ها در برنامه سفر قرار دارند نیستم اما از قرار معلوم برخی شهرهای مهم لهستان ، اتریش و هلند در برنامه سفر وجود دارد.

رییس شورای شهر تبریز اظهار کرد: این سفربه منظور آشنایی با قوانین شورا ها و قوانین مربوط به ماده ۱۰۰ و همچنین بازدید از بخش های مختلف شهرداری ها و شورا .

دبیری از سفر اعضا به آلمان و فرانسه نیز که قرار بود در سفرها انجام پذیرد اظهار بی اطلاعی کرده و گفت: از ریز برنامه سفر اطلاع دقیقی ندارم و آقای شهردار بیشتر در جریان امور است و هماهنگی های لازم با شهرداری انجام پذیرفته است.

وی در خصوص اینکه همراهان اعضای شورا در این سفر چه کسانی هستند توضیح داد: از شهرداری هم تا جایی که من اطلاع دارم آقای آقامحمدی معاون اداری و مالی شهردار این سفر را همراهی می کند و از بقیه اعضا اطلاعی ندارم.

لازم به توضیح است که این سفرها با ویزای شنگن و با همراهی برخی از مدیران شهرداری ازجمله :آقا محمدی معاون اداری مالی شهردار، هاشم پور از امور حقوقی، هوشیار شهردار منطقه پنج، عبداله پور معاون عمرانی شهردار و حسنی مدیر حراست شهرداری انجام پذیرفته است و قرار است در روزهای پیش رو سفرهای دیگری انجام پذیرد.

انتهای خبر