شورای اسلامی استان در تمامی حوزه ها می تواند نظارت کند/ احیای دریاچه ارومیه در دستور کار ماست

رئیس شورای اسلامی استان گفت: این شورا می تواند در تمامی زمینه ها به بخش های مختلف جامعه نظارت داشته باشد و نقاط قوت و ضعف را بررسی نماید و مدیران استان را در جهت خدمت به مردم یاری نماید. به گزارش اعتدال پرس، دکتر حاجی پور در نشست دیروز شورای اسلامی استان ضمن تبریک روز خبرنگار […]

image_pdfimage_print

رئیس شورای اسلامی استان گفت: این شورا می تواند در تمامی زمینه ها به بخش های مختلف جامعه نظارت داشته باشد و نقاط قوت و ضعف را بررسی نماید و مدیران استان را در جهت خدمت به مردم یاری نماید.

به گزارش اعتدال پرس، دکتر حاجی پور در نشست دیروز شورای اسلامی استان ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه و خبرنگاران حاضر در این نشست اظهار داشت: خبرنگاران صنف شفاف سازی و پرچمداران عدالت اجتماعی در جامعه هستند و از اینکه ما مسئولین را نقد میکنند برای ما فخر بزرگی است.وی در ادامه از انعکاس اخبار شورای استان توسط اصحاب رسانه در جامعه تشکر کرد.

احتشام حاجی پور خاطر نشان کرد: شورای اسلامی استان می تواند در تمامی زمینه ها به بخش های مختلف جامعه نظارت داشته باشد و نقاط قوت و ضعف را بررسی نماید و مدیران استان را در جهت خدمت به مردم یاری نماید.

رئیس شورای اسلامی استان در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش همکاری های خود با مدیرکل ارشاد اسلامی استان خبر داده و بیان داشت: از مدیرکل ارشاد اسلامی خواستیم تا برنامه های فرهنگی خود را با ما از قبل هماهنگ کند تا با همکاری یکدیگر سطح همایش ها و سمینار ها را بالا ببریم و نشاط بیشتری را در جامعه ایجاد کنیم.

وی در ادامه افزود: با همت اعضای شورای اسلامی استان و تخصیص بودجه طرح های بزرگی در شهرستان مراغه در جهت ارتقاء خدمت رسانی به مردم آن منطقه اجرا خواهد شد و مشکلات دیگر شهرستانها نیز به زودی حل خواهد شد.

در ادامه این جلسه، تفاهمنامه شورای استان با معاونت سلامت دانشکده علوم پزشکی و آموزش و پرورش و مصوب کردن مواردی که  در هفتمین جلسه شورای استان در شهرستان مراغه مطرح گردیده بود با رای اکثریت آرا و بدون وجود مخالف تصویب گردید.

همچنین نمایندگان کمیسیون های فرهنگی، کشاورزی و عمران گزارش هایی را از عملکرد خود به ریاست شورا تقدیم کردند.

 

نشست دیروز اعضای شورای اسلامی استان که در بام تبریز در سازمان عون بن علی برگزار شد، حاشیه های جالبی داشت که حضور خانواده اعضای شورای اسلامی استان در کنار همسرانشان که به دعوت هیئت رئیسه شورای استان صورت گرفته بود، از آن جمله بود. جمعی از خبرنگران استان نیز از میهمانان ویژه این نشست بودند که ساعاتی را با اعضای شورای استان به گپ و گفت دوستانه پرداخته و نهار را نیز میهمان رئیس شورای استان شدند.

یکی دیگر از حاشیه های این جلسه وقتی رخ داد که نماینده شهرستان آذرشهر،محمد علیپور جلسات شورای استان را غیرمفید دانست که با واکنش تند حاجی پور و اعتراض دیگر نمایندگان روبرو شد.

انتهای خبر