اختصاص تلفن همراه ویژه به مدیران استانی برای مدیریت بحران

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از اختصاص خطوط تلفن همراه به مدیران استانی که در مدیریت بحران استان نقش دارند، خبر داد و گفت: این خطوط تلفن با امکانات ویژه و خط دهی در مواقع بحرانی در اختیار مدیران قرار می گیرد و ما تلاش خواهیم کرد در زمینه ارتباطات از تکنولوژی داخلی استفاده کنیم. […]

image_pdfimage_print

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از اختصاص خطوط تلفن همراه به مدیران استانی که در مدیریت بحران استان نقش دارند، خبر داد و گفت: این خطوط تلفن با امکانات ویژه و خط دهی در مواقع بحرانی در اختیار مدیران قرار می گیرد و ما تلاش خواهیم کرد در زمینه ارتباطات از تکنولوژی داخلی استفاده کنیم.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهارکرد: همه مسوولان این موضوع را باید جدی بگیرند.

وی با اشاره به همکاری های خوب اخیر شهرداری ها با مدیریت بحران استان، اضافه کرد: این همکاری باید بیش از این باشد و شهرداری می تواند باایجاد مکان های اسکان موقت درسالن های ورزشی و یا بوستان های محلی در اسکان مردم در مواقع بحرانی نقش بسزایی ایفا کند. اختصاص خطوط تلفن همراه ویژه به مدیران استانی
پورمهدی گفت: نصف جمعیت استان در تبریز ساکن هستند و مدیریت استان از این شهر کنترل می شود و خدای نکرده اگر اتفاقی برای این شهر بیافتد مدیریت استان دچار مشکل خواهد شد، از این رو باید طوری برنامه ریزی کنیم که این شهر در مواقع بحرانی و حوادث غیرمترقبه کمتر آسیب ببیند.
وی خاطرنشان کرد: حاشیه نشینی در تبریز نیز که یکی از معضلات بزرگ این شهر است هم اکنون به طور جدی در برنامه شهرداری قرار گرفته و شهرداری با ایجاد معابر در این نواحی وهمچنین ایجاد امکانات اسکان موقت گام مهمی در راستای مدیریت بحران در این مناطق برداشته است.
پورمهدی با تاکید بر اینکه نباید اجازه ساخت و ساز غیرمجاز در این مناطق و دیگر مناطق شهری داده شود، گفت: نظارت بر نحوه ساخت و همچنین کنترل مصالح بکار رفته می تواند از آسیب ها و خسارت های حوادث احتمالی و غیرمترقبه بکاهد.
وی حضور نیافتن مدیران بر سر صحنه در مواقع بحرانی را یکی از مشکلات در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه عنوان کرد و از مدیران خواست با حضور بموقع بر سر صحنه حوادث، کارکنان خود را از نظر روحی شارژ و به آنها انگیزه بدهند.
پورمهدی همچنین از اختصاص خطوط تلفن همراه به مدیران استانی که در مدیریت بحران استان نقش دارند، خبر داد و گفت: این خطوط تلفن با امکانات ویژه و خط دهی در مواقع بحرانی در اختیار مدیران قرار می گیرد و ما تلاش خواهیم کرد در زمینه ارتباطات از تکنولوژی داخلی استفاده کنیم.
معاون عمرانی استاندار همچنین به مشکل کم آبی در استان و کشور اشاره کرد و گفت: با مشترکان پرمصرف در زمینه آب و انرژی برخورد خواهد شد و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

انتهای خبر