بانگ تغییرات در تراکتورسازی / آجرلو آمد

در روزهای اخیر گفته‌ها و شنیده‌های متعددی درباره تغییرات در مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور به گوش می‌رسد که این گفته‌ها با تغییرات در هیئت مدیره باشگاه در حالی تبدیل شدن به حقیقت است. به گزارش اعتدال پرس، مهم‌ترین تغییری که در اعضای هیئت مدیره اتفاق افتاده و تغییرات در مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازان را بیشتر […]

image_pdfimage_print

در روزهای اخیر گفته‌ها و شنیده‌های متعددی درباره تغییرات در مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور به گوش می‌رسد که این گفته‌ها با تغییرات در هیئت مدیره باشگاه در حالی تبدیل شدن به حقیقت است.

به گزارش اعتدال پرس، مهم‌ترین تغییری که در اعضای هیئت مدیره اتفاق افتاده و تغییرات در مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازان را بیشتر تداعی می‌کند اضافه شدن مصطفی آجرلو به سکان تصمیم‌گیران این مجموعه ورزشی است.خبرگزاری فارس: بانگ تغییرات در تراکتورسازی / آجرلو تراکتوری شد

در این تغییرات هادی بابایی نیز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی معرفی شد و از خدمات غفور کارگری و محمدجواد دلفکار تقدیر به عمل آمد.

ترکیب جدید هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی متشکل از غلام عسگر کریمیان (رئیس هیئت مدیره)، مصطفی آجرلو (نایب رئیس)، دارا غزنوی (عضو)، هادی بابایی (عضو)، یوسف الهی شکیب (عضو)، سعید عباسی (عضو هیئت مدیره و قائم مقام باشگاه) و جمشید نظمی ادیب (عضو هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه) است.

منبع:فارس

انتهای خبر