سفر یونسی به تبریز+عکس/ برنامه های دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی در سفر به آذربایجان شرقی

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در برنامه سفر خود به آذربایجان شرقی، ظهر سه‌شنبه وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفت.  به گزارش اعتدال پرس، حجت‌الاسلام علی یونسی در سفر سه روزه خود به استان آذربایجان شرقی در مراسم […]

image_pdfimage_print

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در برنامه سفر خود به آذربایجان شرقی، ظهر سه‌شنبه وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفت.

 به گزارش اعتدال پرس، حجت‌الاسلام علی یونسی در سفر سه روزه خود به استان آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه همایش بین‌المللی بزرگداشت استاد شهریار و نشست علمی این همایش شرکت خواهد کرد.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و حضور در کلیسای ارامنه تبریز از دیگر برنامه‌های سفر دستیار ویژه رییس جمهور به تبریز است.

گزارش اعتدال پرس می افزاید، یکی از سایتهای خبری نزدیک به اصولگرایان نیز چندی پیش طی خبری از سفر یونسی به تبریز در راستای تحرکات انتخاباتی حامیان دولت خبر داده و نوشته بود:  شنیده های خبرنگار ائل پرس از مجامع سیاسی این طیف حاکی از سفر دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت ها  که گفته می شود مسئولیت اصلی فعالیت های انتخاباتی دولت را بر عهده دارد؛ به تبریز طی روزهای آتی است.

یونسی که یکی از نفرات اصلی ستاد انتخاباتی روحانی بود و به همراه یاسر هاشمی ماموریت سفر به تبریز و دیدار با گروه های سیاسی اصلاح طلب در مورد کاندیداتوری روحانی در انتخابات خرداد ۹۲ را بر عهده داشت؛ طی ماه های گذشته ارتباطات خود با جریانات و شخصیت های سیاسی آذربایجان شرقی را تقویت کرده است.

گفته می شود کاندیدای اصلی این جریان برای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو از بین چهره های دارای سابقه نمایندگی و فعالیت در حوزه سیاست خارجی انتخاب شده است و یونسی به همراه یکی از معاونان خود که نقش عمده ای در آرایش گروه های سیاسی نزدیک به دولت در تبریز دارد؛ به آذربایجان شرقی سفر خواهد کرد.”

انتهای خبر