واحدهای زیان ده دانشگاه آزاد در آذربایجان شرقی ادغام می شوند

معاون هماهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: واحد هایی که نتوانند زیان دهی خود را کاهش دهند، به عنوان زیر مجموعه واحدهای دیگر فعالیت خواهند کرد.  به گزارش اعتدال پرس، بهروزدانشیان ضمن اعلام این خبر در آئین تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود تصریح کرد: چهار درصد از شهریه دانشجویان […]

image_pdfimage_print

معاون هماهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: واحد هایی که نتوانند زیان دهی خود را کاهش دهند، به عنوان زیر مجموعه واحدهای دیگر فعالیت خواهند کرد.

 به گزارش اعتدال پرس، بهروزدانشیان ضمن اعلام این خبر در آئین تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود تصریح کرد: چهار درصد از شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد به بودجه های فرهنگی دانشگاه آزاد تخصیص می یابد.

وی با بیان اینکه این طرح در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اجراء می شود، اظهار داشت: با توجه به اهمیت بیش از پیش مسائل فرهنگی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی، از این پس دانشگاه ها با این میزان اعتبار فرهنگی می توانند اقدامات فرهنگی بسیار خوبی در راستای آگاه سازی دانشجویان و فعالیت های مرتبط انجام دهند.

دانشیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی از واحدهای دانشگاه آزاد در استان زیان ده هستند، گفت: واحد هایی که نتوانند میزان زیان دهی خود را کاهش دهند، به زیر مجموعه واحدهای دیگر تبدیل شده و تحت نظر این واحدها فعالیت خواهند کرد.

معاون هماهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان شرقی همکاری واحدهای دانشگاهی با بخش های سرمایه گذاری خصوصی در شهرستان ها را بهترین روش برای جبران زیان دهی و افزایش درآمد مراکز آموزش دانشگاهی و علمی دانست.

گفتنی است در این آیین تودیع و معارفه، محمد حسین زاده به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود معرفی و از زحمات رسول نظری قدردانی شد

انتهای خبر