خبر خوش نوبخت‎ از استخدامی‌های ‎دستگاه‌های ‎اجرایی

معاون برنامه‌ریز و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: جذب و بکارگیری نیروهایی که مراحل قانونی استخدام را طی کرده باشند اسفندماه به طور کامل انجام واین نیروها از فروردین ماه سال ۹۴ حقوق خود را دریافت خواهند کرد. به گزارش اعتدال پرس، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت روز پنجشنبه در […]

image_pdfimage_print

معاون برنامه‌ریز و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: جذب و بکارگیری نیروهایی که مراحل قانونی استخدام را طی کرده باشند اسفندماه به طور کامل انجام واین نیروها از فروردین ماه سال ۹۴ حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

به گزارش اعتدال پرس، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت روز پنجشنبه در جریان سفر استانی خود به اردبیل با بیان اینکه جذب و بکارگیری نیروهایی که مراحل قانونی استخدام را طی کرده باشند اسفندماه به طور کامل انجام و این نیروها از فروردین ماه سال ۹۴ حقوق خود را دریافت خواهند کرد، گفت: در برخی از استان ها از جمله در اردبیل منابع مالی این نیروها پیش بینی نشده بود و دولت در لایحه بودجه سال ۹۴ این مشکل را برطرف کرده است.
وی افزود: بر اساس بخشنامه‌ای که به استانداری‌ها ارسال شده جذب نیروهایی که مراحل قانونی استخدام را طی کرده‌اند بلامانع است.
منبع: تسنیم
انتهای خبر