خداحافظی تارتار از گسترش فولاد/ بازگشت فراز کمالوند به فوتبال تبریز

مهدی تارتار بعد از شکست روز گذشته مقابل پدیده مشهد، شغل خود را در تبریز از دست داد تا فراز کمالوند بازهم به فوتبال تبریز بازگردد. به گزارش اعتدال پرس، تارتار که با آرزوهای بزرگ و با شعار جوانگرایی کار خود را آغاز کرده بود اما در نهایت موفق به حفظ جایگاه خود نشد و این مربی […]

image_pdfimage_print

مهدی تارتار بعد از شکست روز گذشته مقابل پدیده مشهد، شغل خود را در تبریز از دست داد تا فراز کمالوند بازهم به فوتبال تبریز بازگردد.

به گزارش اعتدال پرس، تارتار که با آرزوهای بزرگ و با شعار جوانگرایی کار خود را آغاز کرده بود اما در نهایت موفق به حفظ جایگاه خود نشد و این مربی جوان پس از اینکه نتوانست نتایج خوبی با گسترش کسب کند، از سمت خود برکنار شد.

براساس این گزارش سمندر ضمن تایید جدایی توافقی با مهدی تارتار از سرمربی پیشین این باشگاه تقدیر و تشکر کرد و اعلام کرد در هیات مدیره چند گزینه داخلی و خارجی برای جانشینی مهدی تارتار پیشنهاد شد که نهایتا به اتفاق آرا فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید گسترش فولاد برگزیده شد.kamalvand

سمندر افزود: آقای کمالوند پیش تر تیم تراکتورسازی تبریز را پس از ۸ سال به لیگ‌برتر رهنمون کرد و طی ۲ فصل حضور در لیگ‌برتر در یک روند صعودی تیم را در رتبه های هفتم و پنجم جدول مستقر کرد. ما امیدواریم کمالوند همان موفقیت های تراکتورسازی را بار دیگر در گسترش فولاد تبریز تکرار کند.

وی گفت: قرارداد ما با آقای کمالوند تا پایان فصل جاری خواهد بود.

گفتنی است فراز کمالوند دو سال پیش و هنگام سرمربی گری در تیم شهرداری تبریز به علت پاره ای تخلفات از سوی کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال به همراه صادق ورمزیار کمک مربی خود به ۲ سال محرومیت محکوم شده بود که چند روز پیش اعلام شد ماههای پایانی محکومیت این مربی از سوی فدراسیون بخشیده شد.

حضور چندساله کمالوند در فوتبال تبریز هرچند با موفقیتهای نسبی خوبی به خصوص در تیم تراکتورسازی همراه بود ولی این موفقیتها با حاشیه های متعددی نیز همراه بود و وی به پای ثابت جنجالهای فوتبالی در سالهای گذشته تبدیل شده بود که در آخرین مورد که مربوط به حضور وی در راس تیم شهرداری تبریز بود به رسوایی بزرگی در فوتبال استان و شهرداری تبریز تبدیل شده و منجر به سقوط شهرداری به دسته پایین تر شد.

شنیده های اعتدال پرس حاکی است، انتخاب کمالوند به سرمربی گری گسترش فولاد تبریز در حالی صورت گرفت که شایعاتی مبنی بر بازگشت تونی الیویرا به تبریز و هدایت گسترش به گوش می رسید.

همچنین در برخی محافل و رسانه ها از علی دایی و فرهاد کاظمی هم به عنوان گزینه های مطرح برای نشستن روی نیمکت این تیم نام برده شده بودند.

تارتار ضمن اعلام کناره‌گیری‌اش از تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: در ابتدا باید از مدیریت باشگاه گسترش فولاد تبریز تشکر کنم چراکه در این مدت زحمات زیادی برای تیم کشیدند اما باید اعلام کنم به صورت توافقی از این باشگاه جدا شدیم و برای این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر آرزوی موفقیت می‌کنم چرا که این بازیکنان لیاقت و توانایی زیادی دارند.از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که در این مدت همه تلاش‌شان را برای موفقیت انجام دادند و دست تک تک آنها را می‌فشارم اما باید اعلام کنم که به صورت توافقی از گسترش فولاد جدا شد.

تیم گسترش فولاد هم‌اکنون و در پایان هفته یازدهم با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 گزارش اعتدال پرس حاکی است امروز همچنین نصرت ایراندوست سرمربی ملوان از سمت خود برکنار شد تا با اخراج این دو مربی تعداد مربیان اخراجی لیگ برتر به ۵ رسید. در لیگ امسال علی دایی (پرسپولیس)، زلاتکو کرانچار (سپاهان)،  مجید باقری نیا (نفت مسجد سلیمان) و تارتار و ایراندوست از سمت های خود اخراج شده اند. این در حالی است که تنها ۱۱ هفته از لیگ برتر امسال می گذرد.

انتهای خبر