اعلام نامزدی یکی از بستگان نزدیک رهبر انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری

دکتر واعظ زاده، از معاونان پیشین دولت محمود احمدی نژاد و رئیس منصوب  رهبرمعظم جمهوری اسلامی در مرکز موسوم به الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت، برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ایران رسما اعلام نامزدی کرده است. صادق واعظ زاده عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام است. او در […]

image_pdfimage_print

دکتر واعظ زاده، از معاونان پیشین دولت محمود احمدی نژاد و رئیس منصوب  رهبرمعظم جمهوری اسلامی در مرکز موسوم به الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت، برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ایران رسما اعلام نامزدی کرده است.

صادق واعظ زاده عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

او در مراسم رونمایی از طرح های تحقیقاتی پارک فناوری دانشگاه تهران گفت که “به تقاضای گروهی از دانشمندان، شخصیت‌های علمی و سیاسی و اجرایی کشور تصمیم به شرکت در رقابت‌های ریاست جمهوری گرفتم.”

آقای واعظ زاده “اقتصاد دانش بنیان با همکاری نخبگان و صاحب نظران” را از جمله مهمترین برنامه‌های انتخاباتی اش اعلام کرده است.

او هفته گذشته گفته بود که “به باندی متصل نیست” و در صورت تصمیم گیری نهایی”مستقل” از هر حزب و گروهی در انتخابات نامزد می شود.

آقای واعظ زاده ۵۴ ساله متولد مشهد، مهندس برق و پسرخاله آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم است.

او در دوره جدید از سوی آیت الله خامنه ای به عضویت حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد.

او که استاد دانشگاه است در نخستین دولت محمود احمدی نژاد٬ معاونت علمی او را عهده دار بود اما در سال ۱۳۸۸ از این سمت کناره گیری کرد.

انتهای خبر