آذربایجان همچنان قبله گاه کاندیداهای ریاست جمهوری/ سعیدی کیا، قالیباف و باهنر در راه تبریز

این روزها با تشدید فعالیتهای نامزدهای ریاست جمهوری و ثبت نام نامزهای شوراهای اسلامی شهر فضای سیاسی تبریز نیز دچار دگرگونی های خاص خود شده و آمد و شدهای سیاسی در آن شدت گرفته است. به گزار ش اعتدال پرس، بعد از سفر چندباره محسن رضایی به تبریز در هفته گذشته، اینبار نوبت سعیدی کیا […]

image_pdfimage_print

این روزها با تشدید فعالیتهای نامزدهای ریاست جمهوری و ثبت نام نامزهای شوراهای اسلامی شهر فضای سیاسی تبریز نیز دچار دگرگونی های خاص خود شده و آمد و شدهای سیاسی در آن شدت گرفته است.

به گزار ش اعتدال پرس، بعد از سفر چندباره محسن رضایی به تبریز در هفته گذشته، اینبار نوبت سعیدی کیا است که عزم  تبریز کرده تا بخت انتخاباتی خود در اذربایجان شرقی را بسنجد.

محمد سعیدی‌کیا کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امروز سه‌شنبه به تبریز می آید.

وزیر مسکن و شهرسازی دولت نهم و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در این سفر در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند و دانشگاه شهید مدنی تبریز حضور یافته و به سوالات دانشجویان این دانشگاه‌ها پاسخ می‌دهد.

قالیباف آخر این هفته در تبریز +برنامه های سفر

همچنین  منابع محلی خبر دادند، محمدباقر قالیباف برای چندمین بار در ماههای گذشته، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در یک برنامه فشرده، دیدارهایی متعدد در شهر تبریز خواهد داشت. مهم ترین این برنامه ها حضور در جمع اساتید بسیجی دانشگاه های استان و سخنرانی بین این اساتید در تالار پشمینه دانشگاه علوم پزشکی تبریز خواهد بود. حضور در اتاق بازرگانی تبریز و گفت و شنود با تجار و بازرگانان از دیگر برنامه های این سفر است.

سخنرانی در جمع دانشجویان حامی شهردار تهران، سخنرانی در کنگره بزرگداشت شهید شفیع زاده، سخنرانی در جمع اعضای فعلی شوراهای اسلامی شهر و روستا آذربایجان شرقی از دیگر برنامه های این سفر دو روزه است.

باهنر میهمان تبریز

گزارش اعتدال پرس حاکی است مهندس باهنر نیز برای دومین بار در یک ماه اخیر، هفته آینده به تبریز سفر خواهد کرد.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان ضمن تایید این خبر گفت: برنامه های سفر نایب رئیس مجلس و کانیدای ریاست جمهوری بزودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است پیش از این در دو نوبت دیگر برنامه سفر باهنر به آذربایجان شرقی تنظیم شده بود که در یک نوبت بخاطر مخالفت برخی مراجع ذی صلاح و در نوبت دوم که برای اول این هفته هماهنگ شده بود بخاطر جلسه مهمی در مجلس  این دو سفر لغو شد.

انتهای خبر