نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی: رئیس جمهور متانت خود را حفظ کند/کاندیدای دولت ، مورد تائید رهبری نیست

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گفت:دولت نباید از اکنون تبلیغات انتخاباتی را در معرفی کاندیدای خود آغاز کند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از نصر نیوز،حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی امروز در جمع خبرنگاران افزود:از آقای رئیس جمهور خواهش می کنیم شان ریاست جمهوری را پایین […]

image_pdfimage_print

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گفت:دولت نباید از اکنون تبلیغات انتخاباتی را در معرفی کاندیدای خود آغاز کند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از نصر نیوز،حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی امروز در جمع خبرنگاران افزود:از آقای رئیس جمهور خواهش می کنیم شان ریاست جمهوری را پایین نیاورند و متانت خود را حفظ کنند.
ولایی خاطر نشان کرد:کاندیدای دولت مور د تایید مقام معظم رهبری نیست  و این فرد انحراف فکری دارد.
وی ادامه داد: کسی که می گوید “دوران اسلام گرایی گذشته است،همچنان که دوران اسب دوانی گذشته است ،اسب وجود دارد ولی از زندگی مردم حذف شده است” نمی تواند به عنوان شخص دوم مملکت در راس دولت قرار بگیرد.

وی همچنین گفت:سپاه باید دیدگاه حقیقت نگری و انتخاب مطلوب را در جریان انتخابات به مردم القا کند و سپاه بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری نباید وارد احزاب شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ادامه داد:مردم باید در مقابل توطئه های دشمن آگاهی لازم را داشته باشند و با رعایت آرامش،شناخت دشمن ،مشارکت گسترده و انتخاب مطلوب حماسه سیاسی بیافرینند.
وی یاد آور شد:حماسه سیاسی زمانی اتفاق می افتد که صبر و تحمل داشته باشیم  و با مقاومت و بردباری به حماسه ای عظیم دست یابیم.
وی با اشاره به برنامه هفته عقیدتی سیاسی  و سالروز شهادت استاد مطهری گفت:شهید مطهری عارفی بود که اعتقادات اسلامی را تدوین و مهندسی کرده است.
حجت‌الاسلام ولایی افزود:سالروز شهادت استاد مطهری به هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است و به همین مناسبت برنامه های ویژه طی این هفته برگزار خواهد شد.
حجت السلام ولایی خاطر نشان کرد:تجلیل از اساتید و مربیان عقیدتی  سیاسی ،هادیان سیاسی و معلمان بسیجی،نشست های سیاسی بصیرتی ،نشست ها و همایش های علمی  و سیره شهید مطهری ،نشست ویژه طرح صالحین پایگاه های مقاومت بسیج ،دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ،فراخوانی و تهیه مقاله و وبلاگ نویسی در تبیین اندیشه های شهید مطهری و معارف دینی از جمله برنامه های هفته سیاسی عقیدتی است.

انتهای خبر