فرهنگی: حاشیه سازی حامیان احمدی نژاد، مناسب روزهای پایانی دولت نیست

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه یادداشت جوانفکر نوعی فرافکنی و فرار از مسئولیت از سوی دولت است، گفت: اظهار نظرهای برخی حامیان و منتسبان دولت که حاصلی جز تنش های بی نتیجه و ایجاد حاشیه و مشکلات در جامعه ندارد مناسب روزهای پایانی دولت نیست. به گزارش اعتدال پرس، محمد حسین فرهنگی در […]

image_pdfimage_print
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه یادداشت جوانفکر نوعی فرافکنی و فرار از مسئولیت از سوی دولت است، گفت: اظهار نظرهای برخی حامیان و منتسبان دولت که حاصلی جز تنش های بی نتیجه و ایجاد حاشیه و مشکلات در جامعه ندارد مناسب روزهای پایانی دولت نیست.

به گزارش اعتدال پرس، محمد حسین فرهنگی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به یادداشت امروز علی اکبر جوانفکر در روزنامه ایران مبنی بر معرفی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان عامل اخلال در اقتصاد کشور، گفت: این نوع اظهارنظرها از طرف حامیان دولت فرافکنی است.

نماینده مردم تبریز، اسکو وآذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت مسئول اجرایی در کشور است، افزود: قوه مجریه همه اختیارات مورد نیاز برای حل و فصل امور را دارد بنابراین اگر این اظهارنظرها و تهمت به دیگران بر اساس مباحث کارشناسی باشد باید مشخص کرد  که کدام تصمیم دولت از سوی مجلس یا هرکدام از اشخاصی که ادعا شده مورد مخالفت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ورود مجلس شورای اسلامی به برخی امور موجب مطرح شدن و حل خیلی از مشکلات کشور شده است، افزود: ورود قوه مقننه به مسائل مربوط به ارز که با سرعت سرسام آوری در حال افزایش بود و تشکیل  جلسات علنی و غیر علنی برای بهبود موقعیت ارز توسط نمایندگان، که البته دولت نیز در مراحل بعدی همراهی کرد؛ باعث حل بسیاری از مشکلات شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه نباید مسئولیت های خود را بر عهده دیگران بیاندازیم، تصریح کرد: طرح موضوعات مبهمی مربوط به مشکلات داخلی کشور و پرداختن به اموری که تاثیری در شرایط اقتصادی کشور ندارد، اشتباه است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این گونه اظهار نظرهای بی مبنا سرپوش گذاشتن بر ضعف هایی نظارتی است، گفت: اظهار نظرهای برخی حامیان و منتسبان دولت که حاصلی جز تنش های بی نتیجه و ایجاد حاشیه و مشکلات در جامعه ندارد مناسب روزهای پایانی دولت نبوده و قطعا یک نوع فرافکنی و فرار از مسئولیت است.

علی اکبر جوانفکر یکشنبه ۸ اردیبهشت در یادداشتی در روزنامه رسمی دولت، بطور ضمنی و غیر مستقیم علی لاریجانی رئیس مجلس را به ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور متهم و او را پشت صحنه کاهش ارزش پولی ملی کشور معرفی کرده است.

انتهای خبر