خودکشي یک دانشجوی دیگر دانشگاه هنر تبريز/ لزوم واکنش مسئولان به پدیده خودکشی دانشجویی در دانشگاههای تبریز

دانشجویان تبریزی برای چندمین بار طی ماههای اخیر، شاهد خودکشی یک دانشجوی دیگر بودند و این بار درعصر روز پنجشنبه یکی از دانشجویان دختر دانشگاه هنر اسلامی تبریز با پرت کردن خود از طبقه پنجم خوابگاه دانشجويي تمدن این دانشگاه اقدام به خودکشی کرد. به گزارش اعتدال پرس، دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز عصر پنجشنبه […]

image_pdfimage_print

دانشجویان تبریزی برای چندمین بار طی ماههای اخیر، شاهد خودکشی یک دانشجوی دیگر بودند و این بار درعصر روز پنجشنبه یکی از دانشجویان دختر دانشگاه هنر اسلامی تبریز با پرت کردن خود از طبقه پنجم خوابگاه دانشجويي تمدن این دانشگاه اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش اعتدال پرس، دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز عصر پنجشنبه شاهد صحنه ناگواری بودند که در آن یکی از هم دانشگاهیان شان اقدام به خود کشی کرد.
یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه به نام خانم «ن ه» با پرت کردن خود از طبقه پنجم خوابگاه تمدن این دانشگاه اقدام به خودکشی کرد و هم اکنون در یکی از بیمارستان های تبریز در حالت کما به سر می برد.
هنوز دلیل این اقدام تاسف بار مشخص نشده است.

این گزارش می افزاید در دو سال اخیر این چندمین اقدام به خودکشی توسط دانشجویان دانشگاههای تبریز می باشد و اسفند ماه گذشته نیز یکی از دانشجویان پسر همین دانشگاه اقدام به خودکشی در محیط دانشگاه کرده و جان سپرد که می بایست این پدیده شوم و نگران کننده از سوی مسئولین امر به جد واکاوی و پیشگیری شود.

انتهای خبر