ادعای عجیب همسر آیت‌الله هاشمی: مگر انتخابات وجود دارد!

عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی در حاشیه نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی رفسنجانی گفت: انتخاباتی وجود ندارد، مگر برای اینها کاری دارد که رای‌ها را عوض کنند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ عفت مرعشی مادر مهدی هاشمی رفسنجانی که برای شرکت در اولین جلسه دادگاه پسرش به دادگاه آمده […]

image_pdfimage_print
عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی در حاشیه نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی رفسنجانی گفت: انتخاباتی وجود ندارد، مگر برای اینها کاری دارد که رای‌ها را عوض کنند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ عفت مرعشی مادر مهدی هاشمی رفسنجانی که برای شرکت در اولین جلسه دادگاه پسرش به دادگاه آمده بود، در جمع برخی از خبرنگاران گفت: اتهامات وارده به خانواده هاشمی و مرعشی وارد نیست.

وی در مورد علت حضورش در دادگاه انقلاب اظهار داشت: بخاطر دادگاه مهدی هاشمی به اینجا آمده‌ام اما از آنجا که نمی‌دانستم آنها دادگاه را ترک کرده‌اند، اکنون دادگاه را ترک می‌کنم و آنها زودتر رفته‌اند.

مرعشی ادامه داد: دادگاه را به وقت دیگری موکول کردند و از تاریخ بعدی برگزاری دادگاه اطلاعی ندارم.

عفت مرعشی با اشاره به حضور آیت:الله هاشمی رفسنجانی در عرصه انتخابات بیان کرد: حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمی‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتخاباتی وجود ندارد، مگر برای اینها کاری دارد که رای‌ها را عوض کنند.

انتهای خبر