انصراف پزشکیان به خاطر هاشمی/ کناره گیری قریب‌الوقوع ۳ کاندیدای مطرح ریاست جمهوری

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در مجلس با اشاره به ثبت‌نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به حضور ایشان دلیلی برای ادامه عرصه انتخابات ندیده و از ادامه رقابت انصراف خواهم داد. به گزارش اعتدال پرس، مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خانه ملت از انصراف خود برای […]

image_pdfimage_print
عضو کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در مجلس با اشاره به ثبت‌نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به حضور ایشان دلیلی برای ادامه عرصه انتخابات ندیده و از ادامه رقابت انصراف خواهم داد.

به گزارش اعتدال پرس، مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خانه ملت از انصراف خود برای ادامه حضور در عرصه رقابت برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خبر داد و گفت: با توجه به حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی  دلیلی برای ادامه عرصه انتخابات ندیده و از ادامه رقابت انصراف خواهم داد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس نهم در ادامه این مطلب افزود: ثبت‌نام‌های جدید جو رقابتی را به وجود آورده است و باید منتظر اعلام نظر شورای نگهبان درخصوص کاندیداها بود.

همچنین شنیده شد که در پی ورود هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات، ۳ تن از داوطلبان ریاست جمهوری قصد دارند در دیداری با وی انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کنند.

به گزارش فارس، حسن روحانی، محمد شریعتمداری و محمدرضا عارف از جمله فعالان اصلاح‌طلب هستند که در روزهای اخیر برای نامزدی در انتخابات یازدهم ثبت‌نام کردند.

این افراد قبل و بعد از اعلام کاندیداتوری گفته بودند که در صورت ورود هاشمی رفسنجانی به صحنه انتخابات، به نفع وی از نامزدی انصراف می دهند.

شنیده شده این سه تن با یکدیگر توافق کرده‌اند در دیدار قریب‌الوقوع با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن اعلام انصراف از کاندیداتوری حمایت خود از هاشمی را اعلام کنند.

انتهای خبر