تاکید رییس ستاد انتخابات استان بر برنامه‌محوری و پرهیز از شعارزدگی توسط کاندیداهای شورای شهر

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی بر لزوم برنامه‌محوری و پرهیز از شعارزدگی توسط نامزدهای انتخابات تاکید کرد. اعتدال پرس، محمدعلی نصرتی در گفتگو با خبرنگار شبکه اول سیما، خاطرنشان کرد: جایگاه جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام ایجاب می‌کند که در تمامی رئوس مسئولیت و اداره کشور، هدفمند و برنامه‌محور حرکت کنیم. […]

image_pdfimage_print

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی بر لزوم برنامه‌محوری و پرهیز از شعارزدگی توسط نامزدهای انتخابات تاکید کرد.

اعتدال پرس، محمدعلی نصرتی در گفتگو با خبرنگار شبکه اول سیما، خاطرنشان کرد: جایگاه جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام ایجاب می‌کند که در تمامی رئوس مسئولیت و اداره کشور، هدفمند و برنامه‌محور حرکت کنیم.

وی، ولایت‌پذیری را لازمه تدوین برنامه‌های  کلان مدیریتی خواند و افزود: امروز، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، بهترین برنامه و راهبرد مدیریت کشور را رقم زده که طی آن شاهد تدوین برنامه‌های زمان بندی شده، در قالب سند چشم انداز بیست ساله و برنامه‌های پنج ساله هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی عمومی در آستانه انتخابات، اظهار داشت:  آگاه‌سازی آحاد جامعه و شناخت نامزدهای انتخاباتی، باید به نحوی باشد که شعارهای فضایی، قابل تشخیص و تمییز از وعده‌های معقول و ممکن باشد.

نصرتی با اشاره به پیامدهای ارایه شعارهای فاقد قابلیت اجرا توسط کاندیداها، تصریح کرد: برخی از وعده‌های انتخاباتی، به خصوص در انتخابات شوراهای شهر و روستا، با ایجاد توقعاتی که تحقق آن در در حیطه وظایف مسئولیت مربوطه، میسر نیست، می‌تواند به عنوان چالش جدی اجتماعی در آینده مطرح شود.وی با تاکید بر این که آگاهی‌بخشی عمومی جامعه باید به نحوی باشد که مردم، بیشتر از شعار در پی شعور باشند، افزود: انتخاب بر اساس واقعیات، پرهیز از هیجان‌زدگی و عدم توجه به  شعارهای فضایی، مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات را در پی خواهد داشت.

انتهای خبر