نواداد: دیدار تراکتور و استقلال پخش تلویزیونی نمی شود/ آخرین خبرها از نحوه پخش دیدار تراکتور- استقلال

مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی گفت: به رغم مشکلات زیاد، دیدار تیم های تراکتور و استقلال از هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های کشور از طریق گیرنده های رادیویی پخش زنده می شود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، علی نواداد روز چهارشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه هنوز […]

image_pdfimage_print

مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی گفت: به رغم مشکلات زیاد، دیدار تیم های تراکتور و استقلال از هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های کشور از طریق گیرنده های رادیویی پخش زنده می شود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، علی نواداد روز چهارشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه هنوز در رابطه با پخش زنده تلویزیونی بازی های لیگ برتر دستورالعملی صادر نشده است، اظهارکرد: این مرکز به طور قطع این بازی مهم را از طریق رادیو به صورت زنده پخش می کند.

وی با بیان اینکه دست اندرکاران سیمای آذربایجان شرقی آمادگی کامل برای پخش زنده این دیدار را دارند، ابراز امیدواری کرد با رفع مشکلات بین فدراسیون و صدا و سیما، دیدار تیم های پرطرفدار تراکتور و استقلال از طریق شبکه های سراسری و سهند پخش زنده شود.
نواداد اقدام فدراسیون فوتبال در زمینه ممنوعیت ورود دوربین های سیما به ورزشگاه ها را نادرست خواند و اعلام کرد: بهتر است مسئولان این فدراسیون با دیدی وسیع تر به این مساله مهم نگاه کنند تا خیل عظیم مردم از مشاهده بازی های فوتبال محروم نشوند.
تراکتور از فته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر روز جمعه شانزدهم آبان ماه جاری در ورزشگاته ۷۰ هزار نفری یادگار امام (ره) میزبان استقلال است.
تراکتور در پایان هفته سیزدهم با ۲۷ امتیاز به تنهایی صدرنشین است و استقلال با ۲۳ امتیاز بعد از فولاد خوزستان در مکان سوم ایستاده است.

انتهای خبر