بازهم شیطنت علیه اعتدال پرس/ توضیح درخصوص وقفه چندروزه سایت و حمله ناکام هکرها

پایگاه اطلاع رسانی اعتدال پرس بازهم هدف حمله مخالفان اینبار از نوع سایبری قرار گرفت. نقش آفرینی اعتدال پرس در فضای رسانه ای استان و موفقیت آن در کسب اعتماد مخاطبان و اعتبار مردمی، گویا همچنان برای عده ای آزار دهنده بوده و موجب ادامه هجمه های مختلف علیه این سایت شده است که این […]

image_pdfimage_print

پایگاه اطلاع رسانی اعتدال پرس بازهم هدف حمله مخالفان اینبار از نوع سایبری قرار گرفت.

نقش آفرینی اعتدال پرس در فضای رسانه ای استان و موفقیت آن در کسب اعتماد مخاطبان و اعتبار مردمی، گویا همچنان برای عده ای آزار دهنده بوده و موجب ادامه هجمه های مختلف علیه این سایت شده است که این امر باعث مشکلات متعدد از جمله وقفه چند روز اخیر اعتدال پرس برای چندمین بار طی یکسال گذشته شد.

گزارش مسئول فنی سایت اعتدال پرس حاکی است حمله گسترده هکرها برای نفوذ و از کار انداختن سایت در چندروز اخیر هرچند با تلاش عوامل فنی اعتدال پرس با ناکامی همراه شد ولی این امر موجب وقفه چندروزه در بروزرسانی سایت شد که از این بابت از مخاطبان گرامی بخصوص از عزیزانی که مکررا پی گیر و نگران مشکل بوجود آمده بودند، عذرخواهی می نماییم.

گفتنی است، پایگاه اطلاع رسانی اعتدال پرس به عنوان یکی از سایت های خبری پربازدید و با ضریب نفوذ بالا در افکار عمومی استان که رویکرد فراجناحی و مشی خبری روشنگرانه و صریح آن بخصوص در انعکاس بی پرده نظرات مخاطبان، موجب تهدید منافع عده ای بویژه برخی مدیران(سابق و فعلی) و لابی گران پشت پرده در استان شده است؛ در یکسال گذشته در کنار محرومیت از حمایتهای مالی دولتی و بی مهری های متعدد نهادهایی چون استانداری و اداره کل ارشاد، مورد شکایت چند مدیر و تهدیدات فراوان برخی عناصر خاص و نیز حملات سایبری متعدد قرار گرفته است که خوشبختانه تاکنون خللی در ادامه فعالیت این پایگاه اطلاع رسانی مستقل و آزاد، وارد نکرده است هرچند شاید …!!!

و در پایان باز باید تاکید کرد:

دانستن حق مردم است. باید گفت، آنچه که باید گفت.

پایگاه اطلاع رسانی مستقل اعتدال پرس که با هدف گسترش جریان آزاد خبر رسانی و توسعه و ارتقای آگاهی عمومی در جامعۀ ایران طراحی شده است، به هیچ یک از جناح های سیاسی و تشکیلاتی وابستگی ندارد و در عین حال خود را ملزم به نشر تمام دیدگاهها و نظرات طیف های سیاسی کشور در چارچوب قانون می داند.

اعتدال پرس رسانه متفاوتی است که می خواهد بر خودسانوری رسانه های محلی غلبه کند و به توسعه فضای نقد رسانه ای در این خطه بپردازد. خطه ای که در روزگاری نه چندان دور و پرافتخار، پیشتاز آزادی خواهی و اصلاح گری بود.

اعتدال پرس رسانه مستقل و صریح و آزادی است که می خواهد گویاترین زبان رسای مردم در آذربایجان باشد.   به امید حق

 

انتهای خبر