اعلام مسئولین و جزئیات تشکیل کمیته انتخاباتی اصلاح‌طلبان

طاهرنژاد، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره روند شکل‌گیری کمیته انتخابات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: کمیته انتخابات شورای هماهنگی مدتی است که تشکیل شده است. به گزارش اعتدال پرس، قائم مقام کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت که در جلسات این کمیته، راهبردهای انتخاباتی کمیته مشخص شده است. یدالله طاهرنژاد، عضو […]

image_pdfimage_print

طاهرنژاد، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره روند شکل‌گیری کمیته انتخابات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: کمیته انتخابات شورای هماهنگی مدتی است که تشکیل شده است.

به گزارش اعتدال پرس، قائم مقام کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت که در جلسات این کمیته، راهبردهای انتخاباتی کمیته مشخص شده است.

یدالله طاهرنژاد، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره روند شکل‌گیری کمیته انتخابات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: کمیته انتخابات شورای هماهنگی مدتی است که تشکیل شده است.

در این کمیته محسن رهامی به عنوان رییس، بنده به عنوان قائم مقام و مصطفی کواکبیان، احمد حکیمی‌پور و خانم ژاله فرامرزیان به ترتیب به عنوان مسوول پشتیبانی، سخنگو و دبیر این کمیته انتخاب شدند.

وی افزود: تاکنون این کمیته پس از شکل‌گیری دو جلسه برگزار کرده است که درباره کلیات و راهبردهای انتخاباتی در آن بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

قائم مقام کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: در کمیته انتخابات، راهبردها و تنظیم مناسبات حول سه محور ارتباط با بزرگان اصلاح‌طلب، ارتباط با احزاب اصلاح‌طلبی که عضو شورای هماهنگی نیستند ولی علاقه‌مند به حضوری هماهنگ در انتخابات آتی هستند و در نهایت نوع ارتباط‌گیری با دولت تعریف شده است.

طاهرنژاد ادامه داد: در ذیل ارتباط‌گیری با بزرگان اصلاح‌طلب، دیدار با اشخاص مهم و تاثیرگذار تعریف شده ولی هنوز برنامه مشخصی برای انجام این دیدارها تدوین نشده است.

منبع: آنا

انتهای خبر