تور خبری رسانه های ارمنستان در منطقه آزاد ارس+عکس

چهارمین تور رسانه های خارجی شامل خبرنگاران و تهیه کنندگان رسانه های خارجی و انجمن دوستی ایران و ارمنستان وارد منطقه آزاد ارس شد. به گزارش اعتدال پرس، این گروه با هدف آشنایی و پوشش خبری فرصت ها و مزیت های اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت گسترش […]

image_pdfimage_print

چهارمین تور رسانه های خارجی شامل خبرنگاران و تهیه کنندگان رسانه های خارجی و انجمن دوستی ایران و ارمنستان وارد منطقه آزاد ارس شد.

به گزارش اعتدال پرس، این گروه با هدف آشنایی و پوشش خبری فرصت ها و مزیت های اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت گسترش روابط اقتصادی از شهرک های صنعتی، زیرساخت های فنی و عمرانی، فرصت های سرمایه گذاری و جاذبه های گردشگری وارد این منطقه شده اند.


بر اساس این گزارش، آخرین گروه رسانه های خارجی از کشورهای عربی با حضور خبرنگاران شبکه های تلویزیونی المنار، المیادین و الغدیر در شهریور ماه سال جاری از منطقه آزاد ارس دیدار کردند.

با توسعه سرمایه گذاری های کلان در حوزه های مختلف صنعتی، تولیدی، بازرگانی، تجاری، کشاورزی و رونق صادرات محصولات تولیدی و افزایش جذب و فعالیت سرمایه گذاران خارجی در منطقه آزاد ارس، تورهای رسانه ای خارجی مختلفی از جمله رسانه های نوشتاری و دیداری کشورهای آذربایجان، ترکیه، ارمنستان و کشورهای عربی در این منطقه برگزار شده است.

انتهای خبر