مدیری دیگر از آذربایجان شرقی به تهران رفت/ پوررجب مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان تهران شد

رضا پوررجب مدیر عامل سابق آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با حکم رئیس مجمع عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان تهران منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، امروز صبح طی مراسمی با حضور مسئولین این شرکت و استان تهران، مهندس پوررجب […]

image_pdfimage_print

رضا پوررجب مدیر عامل سابق آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با حکم رئیس مجمع عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان تهران منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، امروز صبح طی مراسمی با حضور مسئولین این شرکت و استان تهران، مهندس پوررجب به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معارفه و بجای دکتر محمود سالاری عهده دار این مسئولیت شدند.

در حکم پوررجب آمده است :

جناب آقای مهندس رضا پوررجب 
با عنایت به مراتب تعهد و شایستگی  تجارب مفید جنابعالی به استناد صورتجلسه مورخ ۱۳۹۳/۸/۱۴ مجمع عمومی شرکت آب و فاضلا ب روستایی استان تهران و به موجب این حکم برای مدت دو سال به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران منصوب می شوید.

امید است با اتکا به نیروی لایزال الهی، نصب العین قرار دادن تقوی و درایت کامل نسبت به مسئولیت خطیر که به عهده جنابعالی واگذار می گردد و بهره گیری از امکانات و کارکنان متعهد و متخصص تحقق اهداف و برنامه های شرکت و خدمت به مردم شریف استان تهران تحت رهبری مقام عظمای ولایت ، موفق و منصور باشید.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، پوررجب پیش ازاین به مدت ۶ سال مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان شرقی بود که به جای وی ایمانلو به عنوان سرپرست معرفی شده است.

گفتنی است، مهندس رضا پورجب که کارنامه موفقی در مدت مسئولیت خود در استان و بخصوص در مدیریت بحران آب شرب شهر تبریز در مقاطع مختلف از خود بر جای گذاشته بود، چهارمین مدیر آذربایجان شرقی است که طی سالهای اخیر با خروج از استان عهده دار سمت مدیرکلی در تهران شده است.

پیش از این نیز آقایان لطفی نژاد مدیرکل اسبق کار و امور اجتماعی استان، رستمی مدیرکل سابق فرودگاه استان، و در مقطعی نیز اسبقیان مدیرکل فعلی ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با ارتقاء مسئولیت، به سمت مدیرکلی سازمان های متبوع خود در استان تهران منصوب شده بودند. همچنین ارسلان هاشمی مدیرعامل قبلی آب منطقه ای آذربایجان شرقی نیز بعد از خداحافظی از این سمت، مدیرکل دفتر خلیج فارس و دریای عمان وزارت نیرو را عهده دار شده است.

انتهای خبر