توضیح استاندار درباره دلیل تعویق سفر روحانی به آذربایجان شرقی/نیامدن رئیس جمهور ارتباطی به مسئله دریاچه ارومیه ندارد

استاندار آذربایجان‌شرقی از به تعویق افتادن سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: نیامدن رئیس‌جمهور به آذربایجان ربطی به دریاچه‌ارومیه ندارد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، اسماعیل جبارزاده امروز در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: طبق پیشنهادی که از سوی استان به دفتر ریاست جمهوری ارائه داده بودیم […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان‌شرقی از به تعویق افتادن سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: نیامدن رئیس‌جمهور به آذربایجان ربطی به دریاچه‌ارومیه ندارد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، اسماعیل جبارزاده امروز در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: طبق پیشنهادی که از سوی استان به دفتر ریاست جمهوری ارائه داده بودیم از رئیس جمهور و هیئت همراه دعوت کردیم دهه آخر شهریور ماه به استان سفر کنند که این سفر به زمان دیگری موکول شد.

وی با بیان اینکه نیامدن رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی هیچ ارتباطی به مسئله دریاچه ارومیه ندارد، افزود: پیشنهاد حضور دکتر روحانی در استان از طرف ما مطرح شده بود تا برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهریار و روز شعر و ادب در تبریز حضور یابند که به دلیل پیش آمد سفر خارجی برای ایشان منتفی شد.

جبارزاده اظهار کرد: با توجه به اینکه سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان‌شرقی به زمان دیگری موکول شده است، نیازمند هماهنگی‌های جدیدی در این ارتباط هستیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: مشتاقیم هرچه زودتر شاهد حضور رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان در استان باشیم؛ ولی این اتفاق به برنامه‌ریزی‌های ایشان بستگی دارد و طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهند زمان حضورشان در آذربایجان‌شرقی را به ما اعلام خواهند کرد.

انتهای خبر