درآمد امسال همراه اول چقدر بوده است؟

تعداد خطوط دائمی و اعتباری همراه اول در ۹ ماهه اول امسال ۶۸ میلیون و ۸۲۳ هزار شماره بوده و مشترکان در همین بازه زمانی از کارکرد تلفن همراه خود، درآمدی ۵ هزار و ۵۴۸ میلیارد تومانی نصیب این اپراتور کرده‌اند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، شرکت ارتباطات سیار ایران، افزایش تعداد […]

image_pdfimage_print

تعداد خطوط دائمی و اعتباری همراه اول در ۹ ماهه اول امسال ۶۸ میلیون و ۸۲۳ هزار شماره بوده و مشترکان در همین بازه زمانی از کارکرد تلفن همراه خود، درآمدی ۵ هزار و ۵۴۸ میلیارد تومانی نصیب این اپراتور کرده‌اند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، شرکت ارتباطات سیار ایران، افزایش تعداد ۶ میلیون خط جدید تلفن همراه شامل ۵۰۰ هزار خط دائمی و ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار خط اعتباری را برای سال ۹۳ پیش‌بینی کرده است.

بر اساس این گزارش تعداد خطوط دائمی اپراتور اول در پایان سال ۹۲ ، ۱۶ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۶۰ خط بوده که تا پایان آذر ماه سال جاری به  ۱۷ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۲۳۵ خط رسیده و پیش‌بینی شده است که تا پایان سال ۹۳ به ۱۷ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۶۰ خط برسد.

تعداد خطوط اعتباری این اپراتور تا پایان سال ۱۳۹۲، ۴۷ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۹۲۰ بوده که تا پایان آذر ماه به ۵۱ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۴۶۱ شماره رسیده و پیش‌بینی شده که تا پایان سال ۹۳ به ۵۲ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۹۲۰ شماره برسد.

آمار استفاده از امکانات شبکه توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه ۶۴ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۹۸۰ شماره تا پایان سال ۹۲ بوده که تا پایان آذر ماه امسال به ۶۸ میلیون و ۸۲۳ هزار و ۶۹۶ شماره رسیده و پیش‌بینی شده است که تا پایان سال ۹۳ به ۷۰ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۹۸۰ خط برسد .

بر اساس این گزارش فروش خطوط تلفن همراه، ۷ میلیون و ۲ هزار و ۳۱۲ شماره تا پایان سال ۹۲ بوده که این رقم از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه  ۴ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۷۱۶ شماره بوده و تا پایان سال به ۶ میلیون شماره خواهد رسید.

همراه اول در سال ۹۲ ، ۴۱۷ هزار و ۵۷۵ شماره دائمی و ۶ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۷۳۷ شماره اعتباری فروخته که پیش‌بینی شده برای امسال ۵۰۰ هزار خط دائمی و ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار خط اعتباری به فروش برود.

در آمد همراه اول از کارکرد مشترکان در سال ۹۲ به ۶ هزار و ۴۷۹ میلیارد تومان رسید. درآمد این اپراتور از کارکرد مشترکان در ۹ ماه اول امسال ۵ هزار و ۵۴۸ میلیارد تومان بوده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به ۷ هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان برسد.

در آمد حاصل از امکانات شبکه توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه در سال ۹۲ ، ۵۹۲ میلیارد تومان و در ۹ ماه اول امسال ۴۵۵ میلیارد تومان بوده است. همچنین پیش بینی شده تا پایان سال به ۶۷۸ میلیارد تومان برسد.

درآمد فروش خطوط تلفن همراه در سال گذشته ۶۹ میلیارد تومان بوده که در ۹ ماهه اول امسال در آمد از این محل ۶۴ میلیارد تومان بوده و پیش‌بینی شده تا پایان سال به ۶۸ میلیارد تومان برسد.

درآمد فروش مودم برای گروه ارتباطات سیار در سال ۹۲، ۵۶ میلیارد تومان و در ۹ ماه اول امسال ۴۳ میلیارد تومان بوده و پیش‌بینی شده تا پایان سال به ۵۹ میلیارد تومان برسد.

سایر درآمدهای این گروه در سال گذشته ۹۸ میلیارد تومان بوده که در ۹ ماهه اول امسال ۱۳۱ میلیارد تومان شده و پیش‌بینش شده ۱۹۴ میلیارد تومان برسد که شرکت ارتباطات سیار علت این افزایش را افزایش در ارانه خدمان اینترنت و vpn شرکت ارتباطات مبین نت اعلام کرده است.

مجموع درآمدهای شرکت ارتباطات سیار در سال گذشته ۷ هزار و ۲۹۲ میلیارد تومان بوده که در ۹ ماهه اول امسال ۶ هزار و ۲۴۳ میلیارد تومان اعلام شده و پیش‌بینی شده تا پایان سال به ۸ هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان برسد.

انتهای خبر