رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کشور و تهران مشخص شد/ رئیس ستاد قالیباف در آذربایجان شرقی و تبریز هم معرفی شدند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی حکمی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در گفتگو با مهر بااعلام این خبر افزود: بعد از آنکه حجت الاسلام خاموشی دبیر ائتلاف سه گانه اتمام کار ستاد این ائتلاف در مرحله اول را اعلام […]

image_pdfimage_print
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی حکمی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در گفتگو با مهر بااعلام این خبر افزود: بعد از آنکه حجت الاسلام خاموشی دبیر ائتلاف سه گانه اتمام کار ستاد این ائتلاف در مرحله اول را اعلام کردند، آقای مظفر از سوی دکتر قالیباف به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی منصوب شد.

پرویز اسماعیلی ادامه داد: آقای دکتر مظفر که از چهره های برجسته فرهنگ جهاد و برخاسته از بیت ایثار و شهادت هستند، علاوه بر مدیریت موفق در سطوح کلان، از خوشنام ترین چهره های سیاسی ایران بوده و به تقوی و اعتدال شهره اند.

دکتر حسین مظفر پیش از این رئیس ستاد ائتلاف سه گانه بود که طی گزارشی به دبیر این ائتلاف از انجام شدن ماموریت های ستاد فوق و رای گیری از اعضا و ارائه جمع بندی آن به حجت الاسلام خاموشی خبر داده بود. مظفر در این نامه ضمن پایان فعالیت خود به عنوان رئیس ستاد ائتلاف سه گانه را نیز اعلام داشته بود.

اسماعیلی همچنین به مهر خبرداد : مرتضی طلایی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در تهران شد.

معرفی مسئولان ستادهای حامیان قالیباف در آذربایجان‌شرقی و تبریز

همزمان با آغاز رسمی تبلیغات قالیباف نخستین نشست هماهنگی حامیان دکتر قالیباف در تبریز برگزار شد.

علی غفوری رئیس ستاد قالیباف در استان آذربایجان‌شرقی بعد از ظهر امروز در این نشست گفت: برای پرشور کردن فضای انتخابات همه باید در صحنه باشند و حضور حداکثری و تکاپوی انتخاباتی تنها راه رسیدن به یک حماسه سیاسی است.

وی افزود: لازم است که روشنفکران و نخبگان جامعه، جلوی فضای صفر و یک احتمالی را بگیرند و نگذارند فضای نبرد حق و باطل و مصاف دوست و دشمن شکل گیرد.

غفوری در ادامه نخستین نشست هماهنگی حامیان دکتر قالیباف در تبریز، اظهار کرد: لازمه تجلی اقتصادی و سیاسی واقعیت طیف‌گونه عرصه مدنی، وجود اقتصاد مشارکتی، توجه به تولید در عدالت، رقابتی‌کردن فعالیت‌های اقتصادی، تعدیل شکاف‌های درآمدی و سود حاصله از فعالیت‌های تولیدی، برون‌رفت از اقتصاد نفتی، تمرکززدایی و آمایش سرزمین، فضای باز و ایمن سیاسی در چارچوب قانون و نمود طیف‌گونگی آن در عرصه سیاست و فعالیت‌های انتخاباتی است.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت آذربایجان شرقی گفت: بالاخره همه ما بسیاری از جریان‌های سیاسی را می‌شناسیم که در فضای قطبی بعضاً هم احساساتی می‌شوند و هم برایشان تسویه حساب زمینه ظهور می‌یابد.

وی ادامه داد: یعنی در فضاهای قطبی نه از باب حبّاً لِعلی بلکه از باب بغضاً لمعاویه، از کاندیدایی خاص حمایت می‌کنند، در حالی که سابقه آنها چیز دیگری را نشان می‌دهد. خیلی‌ها مخالف یک نفر بودند اما حامی‌اش می‌شدند تا انتقامی از دیگری بگیرند! اما واقعاً این چه مواجهه‌ای است؟! این مسائل در فضای قطبی امکان‌پذیر است به هرحال باید مراقب بود که برخی فضا را قطبی نکنند و نباید گذاشت فضای معقول و روال‌مند انتخابات به کارزاری پرتنش تبدیل شود.

به گفته علی غفوری، مسئولیت ستاد استانی حامیان مردمی دکتر قالیباف بر عهده «جواد ششگلانی» رئیس فعلی شورای اسلامی کلانشهر تبریز و مسئولیت این ستاد در تبریز بر عهده شهرام دبیری عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز است.

دبیری مسئول ستاد حامیان قالیباف در تبریز

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در آذربایجان شرقی اضافه کرد: ستادهای حامی دکتر قالیباف در سایر شهرستان‌های آذربایجان شرقی هم به صورت خودجوش تشکیل شده ولی با انجام آخرین هماهنگی‌ها در همایش مشترک اعضای جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اعضای این ستادها که روز جمعه این هفته و در تبریز برگزار خواهد شد، فعالیت این ستادها انسجام بیشتری پیدا خواهد کرد.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در آذربایجان‌شرقی افزود: جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در آذربایجان شرقی برنامه پیشنهادی این سفر را به ستاد مرکزی دکتر قالیباف ارائه کرده و منتظر تصمیم نهایی در این خصوص است.

انتهای خبر