بعد از حمایت لاریجانی، موج خوبی در مجلس برای قالیباف ایجاد شد

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر حامیان قالیباف در مجلس به بیش از 100 نفر رسیده‌اند افزود: احتمال دارد فراکسیون رهروان از قالیباف حمایت کند. به گزارش اعتدال پرس، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در حال حاضر استقبال خوبی از […]

image_pdfimage_print

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر حامیان قالیباف در مجلس به بیش از 100 نفر رسیده‌اند افزود: احتمال دارد فراکسیون رهروان از قالیباف حمایت کند.

به گزارش اعتدال پرس، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در حال حاضر استقبال خوبی از شورای راهبردی شده و اعضای این شورا از 100 نفر هم تجاوز کرده‌ است.

وی افزود: به دنبال این هستیم که جلسه‌ای با قالیباف و با حضور بیش از 150 نماینده مجلس برگزار کنیم و در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای این موضوع هستیم.

لاهوتی گفت: بعد از حمایت کارشناسانه آقای لاریجانی از قالیباف در افتتاح پروژه امام علی (ع) موج خوبی برای آقای قالیباف ایجاد شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر فراکسیون رهروان هنوز به گزینه واحدی نرسیده ولی این احتمال وجود دارد که قالیباف گزینه نهایی فراکسیون رهروان در انتخابات آینده باشد.

انتهای خبر