با وجود کسب رای اکثریت اعضای شورا صورت گرفت: انصراف «آتش‌زر» از قبول مسئولیت شهرداری بناب

رئیس شورای اسلامی شهر بناب گفت: سیدولی آتش‌زر از قبول مسئولیت شهرداری بناب انصراف داد. به گزارش اعتدال پرس، رسول رهبرفام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: میرولی آتش‌زر با ارسال نامه‌ای به شورای اسلامی شهر بناب اعلام کرده که به علت مشکلات خانوادگی از پذیرش مسئولیت شهرداری بناب انصراف داده و تأکید کرده […]

image_pdfimage_print

رئیس شورای اسلامی شهر بناب گفت: سیدولی آتش‌زر از قبول مسئولیت شهرداری بناب انصراف داد.

به گزارش اعتدال پرس، رسول رهبرفام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: میرولی آتش‌زر با ارسال نامه‌ای به شورای اسلامی شهر بناب اعلام کرده که به علت مشکلات خانوادگی از پذیرش مسئولیت شهرداری بناب انصراف داده و تأکید کرده به سبب مشکلات خانوادگی تمایلی به قبول مسئولیت در شهرداری بناب را ندارد.شهردار منتخب بناب از قبول مسئولیت انصراف داد

وی سپس در خصوص گزینه‌های مطرح شورا و ملاک انتخاب شهردار افزود: شورای اسلامی شهر بناب از جلسه آتی شورا نسبت به بررسی گزینه‌های پیشنهادی اقدام خواهد کرد و ملاک اصلی ما برای انتخاب شهردار داشتن تجربه است.
رئیس شورای اسلامی شهر بناب تصریح کرد: شهرداری بناب جزو شهرداری‌های درجه ۸ است، بنابراین انتظار داریم شهرداری که انتخاب می‌شود، تجربه و توانایی لازم در حد و اندازه شهرداری رتبه ۸ و بالاتر داشته باشد و از نظر مدیریتی فردی قوی و قابل اعتماد باشد.
گزارش فارس حاکی است، به دنبال قبول استعفای مسعود برزگرجلالی شهردار سابق بناب، سیدولی آتش‌زر در جلسه مورخه ۲۸ دی ماه امسال شورای اسلامی شهر بناب با اکثریت آرای اعضای این شورا به عنوان شهردار جدید بناب انتخاب شد. اما با انصراف وی از قبول این مسئولیت شورای اسلامی شهر بناب اینبار نیز در انتخاب گزینه موردنظر خود ناکام ماند.

ولی آتش زر از فعالان اصلاح طلب عضو ستاد روحانی بود و هم اکنون معاون اداری مالی شهرداری منطقه ۲ تبریز است.

انتهای خبر