انتصابات جدید پور محمدی در دانشگاه/ مسئولین جدید دانشگاه تبریز معرفی شد

طی حکمی از سوی دکتر پورمحمدی رئیس دانشگاه تبریز، مسئولین جدید این دانشگاه معرفی شدند. به گزارش اعتدال پرس، در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه تبریز، معاون پشتیبانی و توسعه منابع، مدیر اداره تحصیلات تکمیلی  و رئیس دانشکده فنی و مهندسی مرند  معرفی شد. علی حسین زاده دلیر به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه منابع […]

image_pdfimage_print

طی حکمی از سوی دکتر پورمحمدی رئیس دانشگاه تبریز، مسئولین جدید این دانشگاه معرفی شدند.

به گزارش اعتدال پرس، در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه تبریز، معاون پشتیبانی و توسعه منابع، مدیر اداره تحصیلات تکمیلی  و رئیس دانشکده فنی و مهندسی مرند  معرفی شد.

علی حسین زاده دلیر به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز معرفی شد.

رییس دانشگاه تبریز در این آیین با تاکید بر اینکه در آموزه های دینی و اسلامی ما مسلمانان سفارش زیادی در خصوص خدمت به خلق شده است، تصریح کرد: مسئولان و مدیرانی که کارها و فعالیت خویش را در راستای کسب رضای خدا انجام می دهند، پیش مردم نیز عزیز هستند و حتی اگر بندگان نیز قدر زحمات او را ندانند، وجدانشان راحت خواهد بود.

محمدرضا پورمحمدی، در ادامه با بیان اینکه همه دست اندرکاران این نظام باید در راستای تعالی و توسعه همه جانبه کشورمان در عرصه های مختلف در تلاش باشند، یادآور شد: ما مسئولان باید مراقب کارهای خویش باشیم تا خدای ناکرده به کسی ظلم نشود.

رییس دانشگاه تبریز افزود: معاونت پشتیبانی و توسعه منابع از جمله پست های مهم و حساس هر دستگاهی است و مسئولانی که در این پست در دانشگاه به کار گرفته شده اند افرادی توانمند بوده اند و پیشرفت امروز دانشگاه در عرصه های مختلف مرهون حمایت و پشتیبانی این حوزه است.

حمید رضا قاسم زاده، معاون سابق پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز نیز در این آیین با گزارشی از روند این مجموعه در طول تصدی خود در این مسئولیت گفت: ۴۶ کار بزرگ در این مجموعه در دست اقدام بود که از این تعداد ۳۳ مورد به انجام رسیده که از مهمترین آنها می توان به ساماندهی نیروی انسانی، اجرای حسابداری تعهدی، اصلاح فرایندها، احیای ستاد فضای سبز، مستند سازی املاک، فروش اموال اسقاطی و نشست سراسری معاونین دانشگاه ها که در ارتقاء جایگاه دانشگاه مهم بود، اشاره کرد.

علی حسین زاده دلیر، معاون جدید پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه با همفکری، همدلی و وحدت می توان کارهای بزرگی انجام داد، تصریح کرد: ما مسئولان و مدیران سربازان این نظام هستیم و هر جا پست و مقامی در این زمینه به ما محول شود، باید برای ارتقای همه جانبه کشورمان باشد.

یادآور می شود: در این آیین از خدمات حمید رضا قاسم زاده قدردانی و علی حسین زاده دلیر، نیز به عنوان معاون جدید پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز معرفی شد.

وی پیش از این مسئولیت هایی همچون معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی، معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی، رییس دانشکده فنی دانشگاه محقق اردبیلی، مدیر خدمات دانشجویی، مدیر گروه عمران دانشگاه محقق اردبیلی ، مدیر گروه مهندسی آب و رییس دانشکده کشاورزی  و مدیر خدمات آموزشی دانشگاه تبریز را بر عهده داشت.

در این مراسم همچنین صفر نصراله زاده، مدیر سابق تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز به گزارشی از روند کارهای صورت گرفته در مدت خدمت خود پرداخت و همچنین قادر کریمیان، مدیر جدید تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز و رضا عبدی، رییس جدید دانشکده فنی و مهندسی مرند به ارایه نکته نظرات خود پرداختند و احکام آنها تقدیم شد.

انتهای خبر