اختصاصی اعتدال پرس -تکمیلی۲: لیست مسئولین ستاد نامزدهای ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی/ستاد جلیلی دیر آمد، زود نهایی شد/ از ستاد مشائی در استان چه خبر؟

با آغاز رسمی تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، ستاد انتخاباتی کاندیداها مشخصات اعضا و مسئولین ستادهای مرکزی و استانی خود را در اغلب مناطق منتشر کرده اند. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، در آذربایجان شرقی هم برخی کاندیداها روسای ستادهای استانی و بعضا شهرستانی خود را رسما معرفی و فعال کرده اند. در حالیکه […]

image_pdfimage_print

با آغاز رسمی تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، ستاد انتخاباتی کاندیداها مشخصات اعضا و مسئولین ستادهای مرکزی و استانی خود را در اغلب مناطق منتشر کرده اند.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، در آذربایجان شرقی هم برخی کاندیداها روسای ستادهای استانی و بعضا شهرستانی خود را رسما معرفی و فعال کرده اند. در حالیکه حدادعادل، عارف و غرضی علی رغم گذشت چند روز از آغاز تبلیغات رسمی انتخاباتی هنوز ستادهایشان را در استان نهایی و مشخص نکرده اند.

البته هیچ کدام از کاندیدها تا امروز ستادهای شهرستانی خود در استان را کامل نکرده اند که برخی محافل و ناظران سیاسی، علت عدم راه اندازی و یا تشکیل نیم بند ستادهای استانی و شهرستانی را احتمال انصراف برخی نامزدها تحلیل می کنند.
در این میان البته غیر از ستاد مرکزی هماهنگی حامیان جلیلی در آذربایجان شرقی، هواداران مختلف وی که اغلب از اعضای سابق ستادهای احمدی نژاد در سال ۸۴ بودند، در روزهای اخیر چند ستاد خودجوش و غیر رسمی در تبریز و برخی شهرهای استان برای حمایت از وی تشکیل داده و شروع به فعالیت کرده اند.

گفتنی است حامیان اسفندیار مشائی نیز که از هفته های پیش درصدد ساماندهی ستادهای انتخاباتی وی برآمده بودند علی رغم عدم تایید صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان، با امیدواری بالا به اخذ حکم حکومتی مقام معظم رهبری برای تایید صلاحیت مشائی، در استان آذربایجان شرقی همچون اغلب استانهای دیگر درصدد تشکیل ستاد برآمده اند که البته تاکنون موفق به جلب موافقت هیچ کدام از گزینه های مدنظر و پیشنهادی برای قبول ریاست ستاد وی در استان نشده اند.

مهندس شکوری، اسوتچی، اشرف نیا و دکتر مسافری از جمله گزینه های مدنظر ستاد مرکزی مشائی برای تشکیل ستاد در استان بودند که هیچ کدام حاضر به قبول این پیشنهاد نشده اند.

تراب محمدی و نجفی از دیگر اشخاص مطرح شده در ستاد مرکزی برای این مورد می باشند که هنوز نتیجه نهایی آن مشخص نشده است و ظاهرا نیز نتیجه بخش نبوده است.

طبق آخرین اطلاعات منتشره و با پیگیری اعتدال پرس، مشخصات اصلی ستاد انتخاباتی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان آذربایجان شرقی و برخی شهرهای استان به شرح زیر می باشد که البته به محض تکمیل مشخصات از طرف ستادهای این کانیداها، اطلاعات تکمیلی در روزهای آینده منتشر خواهد شد:

ضمنا باید متذکر شد، نه تنها تشکیل ستاد استانی اکثر این کاندیداها نیم بند بوده بلکه اطلاع رسانی شفاف و دقیقی نیز از سوی هیچ کدام از ستادهای تشکیل شده برای افکارعمومی استان صورت نگرفته است درحالیکه مردم خواستار آشنایی کامل با این ستادها و اطلاع از کم و کیف فعالیت آنها هستند.

محمدباقر قالیباف :

رئیس ستاد مرکزی استان آذربایجان‌شرقی: علی غفوری 

مسئول ستاد استانی حامیان مردمی: جواد ششگلانی

رئیس ستاد تبریز: شهرام دبیری(استعفا د اد)

کمیته دانشجویی: پیروز پناه

علی اکبر ولایتی:

اخبار غیر رسمی در خصوص ستاد ولایتی در استان حاکی است، فرهنگی و منادی دو نماینده تبریز هماهنگ کننده اصلی و پشت صحنه این ستاد هستند ولی در خبرهای رسمی نام فرد دیگری به عنوان مسئول ستاد اعلام شده است. هرچند به نظر می رسد تفاوت سلایق و تنوع چهره ها در این ستاد مشهود و موجب واگرایی است.

رئیس ستاد استان آذربایجان شرقی : عباس دانش آموز 

مسئول کمیته دانشجویی:  طاهر گرگانی

  • تکمیلی: بدنبال تشکیل دومین ستاد سراسری حمایت از ولایتی، هادی ابراهیمی طی حکمی از سوی سردار حکیم به عنوان رئیس ستاد عالی حمایت های مردمی در استان آذربایجان شرقی منصوب شد. 

محسن رضایی :

ستاد رضایی که تقریبا هر هفته یکبار نام فرد جدیدی را به عنوان مسئول ستاد خود در اذربایجان شرقی اعلام می کند طبق آخرین اعلام رسمی، آذرنیا را مسئول ستاد استان معرفی کرده است البته شنیده ها حاکی است بازهم نام رئیس ستاد تغییر کرده ولی تماس مکرر با مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد رضایی در استان جهت اعلام آخرین تغییرات و ترکیب نهایی ستاد به نتیجه نرسید.

سردار حبیب آذرنیا : رئیس ستاد استان

سردار سوداگر: نماینده معین استان و رابط تهران با تبریز

مرادپور: مسئول کمیته اطلاع رسانی

هاشم قدیری : معاون اجرایی ستاد

سردار عزتی:  رئیس ستاد تبریز

حسن روحانی:

رئیس ستاد استان: سید مهدی حسینی نماینده سابق مردم تبریز در دوره ششم

رئیس ستاد تبریز: دکتر شکور اکبرنژاد

سعید جلیلی:

همانطورکه گفته شد جلیلی تنها کاندیدایی است که ستادهای مختلفی و بصورت خودجوش برای وی در استان راه اندازی شده اند. که شنیده ها حاکی است هرکدام راه جداگانه خود را طی میکنند و تمایلی به یکپارچه شدن ندارند.

البته طبق اعلام سایت رسمی جلیلی(حیات طیبه)، ستاد هماهنگی دکتر جلیلی در استان متشکل از یک شورای ۲۴ نفره تشکیل شده و نظارت و هماهنگی فعالیتهای تبلیغاتی وی در استان را رسما به عهده گرفته است. مسئولیت این ستاد به رئیس سابق ستاد جلیل زاده در انتخابات مجلس نهم در تبریز سپرده شده و اکثر اعضای آن نیز از همین جمع انتخاب شده است.

رئیس ستاد هماهنگی استان : محمد جوانمرد  

مسئولین شهرستانها و شورای مرکزی ستاد:

1

انتهای خبر