حیدراوغلی: اصلاح الگوی مصرف نان، مهمترین هدف واحد رسانه‌ای شرکت غله است

مشاور رسانه‌ای شرکت غله منطقه۸ کشور از برنامه‌ریزی اصولی و کارشناسی و تعامل سازنده شرکت غله و خدمات بازرگانی استان با نانوایان و مردم در جهت فرهنگ‌سازی و تغییر الگوی مصرف نان خبر داد.  احد حیدراوغلی، مشاور رسانه‌ای مدیر عامل شرکت غله منطقه۸(آذربایجان شرقی)، با بیان اینکه مدت زمان چندانی از آغاز فعالیت واحد رسانه […]

image_pdfimage_print

مشاور رسانه‌ای شرکت غله منطقه۸ کشور از برنامه‌ریزی اصولی و کارشناسی و تعامل سازنده شرکت غله و خدمات بازرگانی استان با نانوایان و مردم در جهت فرهنگ‌سازی و تغییر الگوی مصرف نان خبر داد.

 احد حیدراوغلی، مشاور رسانه‌ای مدیر عامل شرکت غله منطقه۸(آذربایجان شرقی)، با بیان اینکه مدت زمان چندانی از آغاز فعالیت واحد رسانه شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ نمی‌گذرد، افزود: همگام با واحد روابط‌ عمومی این شرکت در زمینه فرهنگ‌سازی اقدامات و برنامه‌های مختلفی انجام داده است.

 حیدراوغلی، در این‌باره به خبرنگار اعتدال پرس گفت: یکی از اقدامات این واحد نصب تابلو الکترونیکی بزرگ در بهترین نقطه شهر، با توجه به اینکه ایستگاه اصلی اتوبوسهای بی آر تی نیز در آن مکان قرار دارد و حداقل روزانه ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از این نقطه تردد می‌کنند، مسافران منتظر اتوبوس هر روز این تابلو را دیده و این شرکت نیز با مناسب‌ترین شعارهای مصرف بهینه و مصرف درست و جایگزین کردن نان‌های صنعتی و با کیفیت در این تابلو در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه نان تلاش می‌کند.

وی در ادامه پیشنهاد طرح مسائل و موضوعات مختلف در خصوص مصرف بهینه نان و رعایت الگوی مصرف نان برای مردم استان در خطبه‌های نماز جمعه از طریق ائمه محترم جمعه و جماعات و همچنین پیشنهاد سخنرانی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ پیش از خطبه‌های نماز جمعه را از جمله برنامه‌های انجام شده در راستای فرهنگ‌سازی بین مردم عنوان کرد.

مشاور رسانه‌ای مدیر عامل شرکت غله منطقه۸، برگزاری نشستهای تخصصی و جلسات مختلف مدیرعامل شرکت غله با اصحاب رسانه، بازدید خبرنگاران از کارخانجات آردسازی، تجلیل از خبرنگاران در روز خبرنگار، انتشار گزارش عملکرد شرکت غله، حضور مؤثر در مطبوعات و سایتهای خبری استان، تعامل سازنده با نشریات و اهالی مطبوعات و رسانه‌ها، انتشار اخبار و مطالب در نشریات محلی را از جمله فعالیت‌های واحدها رسانه‌ای عنوان کرد.

حیدراوغلی خاطرنشان کرد: در بخش دیگر با اجرای طرح ابتکاری سامانه فروش اینترنتی (کاردکس) آرد در آذربایجان‌شرقی و ایجاد بانک اطلاعاتی واحدهای نانوایی علاوه بر تسهیل دسترسی به اطلاعات روزمره مصرف آرد استان، آگاهی لحظه به لحظه از نحوه فروش کارخانجات آردسازی، جلوگیری از اتلاف وقت، رصد کردن حمل به موقع آرد واحدها، حذف دلالی و واسطه‌گری، مدیریت سیستمی مصرف تحقق یافت تا جایی که ماهانه حداقل سه هزار تن در مصرف آرد استان صرفه‌جویی شد.

‌مشاور رسانه‌ای مدیرعامل شرکت غله منطقه ۸ ادامه داد: ایجاد این سامانه و بازتاب نظارتی آن استقبال گسترده سایر مناطق غله و خدمات بازرگانی را به دنبال داشت و موجب وصل آن به سامانه فروش گندم کشوری و کاردکس آرد کشوری شده است، ضمن آنکه حضور نانوایان در اینترنت و ثبت‌نام و متعاقب آن حضور در دفاتر پیشخوان موجب ارتقای سطح آموزشی نانوایان و تعاملات اجتماعی این قشر زحمتکش جامعه شده است.

این فعال رسانه‌ای گفت: با دعوت از اساتید دانشگاهی در رشته‌های تغذیه و غلات زمینه برای آموزش متصدیان نانوایی فراهم گردید.

حیدراوغلی یادآور شد: بخش رسانه این شرکت سعی دارد با برنامه‌ریزی اصولی و کارشناسی و همچنین ایجاد تعامل سازنده میان شرکت غله و خدمات بازرگانی، نانوایان استان و مردم در راستای فرهنگ‌سازی و تغییر الگوی مصرف نان تا رسیدن به نقطه مطلوب تلاش نماید.

انتهای خبر