شرکت غله منطقه ۸، رتبه اول آموزش کارکنان در بین دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی شد

شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸، با برگزاری بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر ساعت آموزش موفق به کسب رتبه اول آموزش کارکنان در بین دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی شد. به گزارش اعتدال پرس، شهباززاده مدیر روابط‌ عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ در خصوص نقش روابط‌ عمومی‌ها گفت: با […]

image_pdfimage_print

شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸، با برگزاری بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر ساعت آموزش موفق به کسب رتبه اول آموزش کارکنان در بین دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی شد.

به گزارش اعتدال پرس، شهباززاده مدیر روابط‌ عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ در خصوص نقش روابط‌ عمومی‌ها گفت: با توجه به اینکه روابط‌ عمومی‌ها هماهنگ‌کننده ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی یک مجموعه هستند، در رسیدن به اهداف و موفقیت یک سازمان نقش بسزایی دارند.

حمید شهباززاده افزود: روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ نیز طی سالهای اخیر در راستای فرهنگ‌سازی و ارتباط با ارگان‌های مختلف اقدامات زیادی انجام داده است.

وی اظهارکرد: روابط‌ عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ با برگزاری بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر ساعت آموزش موفق به کسب رتبه اول آموزش کارکنان در بین دستگاه‌های اجرایی استان شد.

شهباززاده ادامه داد: اجرا و برگزاری ایستگاه‌های نقاشی با موضوع نان و ضایعات نان در نمایشگاه‌ها و مدارس تبریز، تعامل با اتحادیه نانوایان و اتحادیه خیاطان استان برای دوخت لباس و کلاه یکدست و یکرنگ برای نانوایان استان در راستای بهداشتی نمودن فرآیند تهیه نان و تولید انبوه و ارزان قیمت لباس‌ها و همچنین تهیه و تدوین کتاب جلوه خدمت با همکاری احد حیدراوغلی مشاور رسانه‌ای شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ بخشی از اقدامات روابط‌عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ بوده است.

مدیر روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ خاطرنشان کرد: روابط‌ عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ با اجرای برنامه‌هایی چون ایستگاه‌های نقاشی با موضوع نان و ضایعات نان در نمایشگاه‌ها و مدارس تبریز و هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش برای برگزاری بازدیدهای علمی دانش‌آموزان از سیلوها و واحدهای صنعتی و سنتی نانوایی در مسیر فرهنگ‌سازی گام برداشته است

انتهای خبر