عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز شد

در جلسه امشب هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی، عباسی با رای حاضران در جلسه به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.  به گزارش اعتدال پرس، عباسی عضو هیئت مدیره و قائم مقام باشگاه تراکتورسازی بعد از اینکه مدتی به عنوان سرپرست امور این باشگاه را بر عهده داشت امروز به طور رسمی به عنوان مدیرعامل […]

image_pdfimage_print

در جلسه امشب هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی، عباسی با رای حاضران در جلسه به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.

 به گزارش اعتدال پرس، عباسی عضو هیئت مدیره و قائم مقام باشگاه تراکتورسازی بعد از اینکه مدتی به عنوان سرپرست امور این باشگاه را بر عهده داشت امروز به طور رسمی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

جمشید نظمی مدیرعامل سابق تراکتورسازی روز ۱۰ آذر از سمت خود استعفا داد و بعد از این استعفا سعید عباسی عضو هیأت مدیره و قائم مقام باشگاه از ۱۱ آذر  امور تراکتورسازی را برعهده گرفت. در جلسه ۲۶ آذر هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی عباسی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد.

 

بعد از گذشت ۶۴ روز از کناره‌گیری نظمی در جلسه امشب هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی عباسی با رای حاضران در جلسه به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.

به غیر از عباسی گزینه خاص دیگری برای مدیرعاملی مطرح نشده بود.

گفتنی است عباسی مدتها پیش از این برای این مسئولیت در نظرگرفته شده بود که غیر بومی بودن وی، بعضی مخالفتها را در پی داشت تا اینکه بعد از دو ماه، حکم مدیرعاملی وی قطعی شد.

تراکتورسازی در حال حاضر با کسب ۳۲ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

 

انتهای خبر