رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی: دولت تدبیر و امید تعاملی با اعضای شورا ندارد/ انتقاد حاجی پور از استانداری

رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در جلسه دیروز شورای اداری استان، از ورود اعضای شورا به ردیف‌های مدیریتی جلوگیری کرده‌اند، گفت: در شان دولت تدبیر و امید نیست که با اعضای شورای شهر این گونه برخورد کنند. به گزارش اعتدال پرس، وی با اشاره به اینکه در جلسه دیروز شورای اداری استان، […]

image_pdfimage_print

رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در جلسه دیروز شورای اداری استان، از ورود اعضای شورا به ردیف‌های مدیریتی جلوگیری کرده‌اند، گفت: در شان دولت تدبیر و امید نیست که با اعضای شورای شهر این گونه برخورد کنند.

به گزارش اعتدال پرس، وی با اشاره به اینکه در جلسه دیروز شورای اداری استان، از ورود اعضای شورا به ردیف‌های مدیریتی جلوگیری کرده‌اند، گفت: در شان دولت تدبیر و امید نیست که با اعضای شورای شهر اینگونه برخورد کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از عدم دعوت از رئیس شورای شهر تبریز یا رئیس شورای استان در این جلسات گفت: این مسئله آیا به خاطر بی‌صلاحیتی من و آقای دبیری است که بنده خودم و ایشان را بی‌صلاحیت نمی‌دانم که این از کم توجهی افرادی که در استانداری حضور داشته‌اند است.

وی افزود: این که نمایندگان مجلس در جلسات حضور دارند خیلی خوب است و آنها هم نمایندگان مردم هستند اما لازم است به شان و منزلت اعضای شورا نیز در این موارد توجه شود.

انتهای خبر